[2K/XP] Inkomende verbinding na x keer opnemen

Pagina: 1
Acties:

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Hoe kan ik Windows instellen zodat een inkomende verbinding pas na een x keer overgaan opgenomen wordt. Want we hebben op dezelfde lijn nog een fax apparaat zitten en als die op automatisch antwoorden staat moet deze eerst een kans krijgen om op te nemen.
Kheb al op google/google discussion groups/GoT gekeken

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:35
Met welk programma wil je die inkomende connectie afhandelen?? RRAS, faxservice of wat??

Ik wel handig om te weten namelijk... en als het via RRAS gaan dan zou je dat vast wel daar in kunnen stellen... ik ga ff wat proberen..

Pvouput live

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

En met welke hardware wil je dit gaan doen :? En zie wat Krypt schrijft, met welke software.

Als het een gewoon analoog modem is, kan je met Hyperterminal AT A kommando's
opgeven :) En middels de AT S registers opgeven na hoeveel keer, lees de handleiding van je modem (hier ga ik ff vanuit).

Daarnaast geef eens wat informatie zie ook de [b]Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en dan met name kopje Openingspost en
De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:35
Kun je idd met AT commando's.. ATS0=x en dan x het aantal keren overgaan...
Nadeel is dat de meeste pakketten een eigen initstring naar de moden toe sturen waarbij ze de autoansweg uitzetten en zelf regelen wanneer zo oppakken... na het aantal keren dat de trigger "RING" voorbij komt wordt er pas opgenomen..

Maar dit zou je moeten kunnen instellen bij dat pakket; zover ik zie kun je bij RRAS niet instellen na hoeveel keer dat ding moet oppakken. Dit zal wel via RRAS in w2kServer kunnen lijkt me..

Pvouput live

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
ja sorry, beetje (beetje? :?) onduidelijk verteld.
Ik wil dit via de "Incoming connections" gedeelte uit Win2kPro afhandelen. Dus waarschijnlijk via RAS.
Ik heb alleen op dezelfde lijn een FAX hangen (officejet 710 die faxjes print :) ) en als die op automatisch antwoorden staat moet hij eerst de kans krijgen om te antwoorden.

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...