Toon posts:

Sub-team aanmaken voor DPC ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi mensen.. wij willen met een groep mensen allemaal in 1 team meedoen aan de DPC (we doen nu allemaal LOS mee, maar dat is niet zo leuk)

we willen dus een soort SUB-TEAM vormen

kan dat ? of moeten we gewoon allemaal op 1 e-mail adress werken ?????? (dus gewoon als 1 persoon ??)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

1 e-mail.
"Show name, number or e-mail adress?"
Kun je instellen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
huh ??? kun je dan meerdere verschillende mensen zien die op 1 mail-adress flushen ?

ik wilde eigenlijk een personal proxy aanmaken en die op 1 mail-adress laten flushen, zodat de members bij de personal proxy kunnen zien hoe hoog ze staan.. en gewoon voor 1 mail adress bij Distributed mee doen :)

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

je kunt een proxy niet op een email laten flushen..wordt altijd email adres van de client gebruikt.

Als je stats draait op die proxy kun je wel in het hosts overzicht zien wie wat doet.
Alleen dan niet per email adres, maar per computer..

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is ook niet de bedoeling..

je ziet hier op DPC ook allemaal van die sub-teams.. dat is dan gewoon 1 email adres ? waar iedereen op flushed ??????? dan kun je per user dus niet meer zien wat je doet.... ?

mh.. jammer...

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Wij, als Team Exploder, flushen dus inderdaad allemaal onder 1 email adres. Maar omdat we het toch leuk vinden om te zien wie binnen het team het meeste flusht, heb ik een eigen proxy server draaien. Dan kan je dus in de stats onder "By host" zien welke computer hoeveel doet.

Maar je moet dus wel in je clients 1 email adres invullen.

Vervolgens kan je dan weer je proxy flushen op 1 DPC keyproxy (of gewoon aan Chaos doorgeven waar die je log files kan vinden :))

Verwijderd

Topicstarter
ok. ik heb de personal proxy voor NT gedownload (geen zin om het onder linux te installen, dus maar op mijn NT server)

en.. die proxy draait wel, maar hoe krijg ik nou die STATS op mijn website dan ?

Verwijderd

Topicstarter
mh. bezig met die stats voor de personal-proxy..

op NT dus.. nou eerst perl geinstalled, webserver gemodificeerd. perl werkt met mijn webserver.. maar als ik dat *.pl file ga gebruiken krijg ik steeds de error

setaffinity() of setpriority() not declared ofzo ...

komt iemand dit bekend voor ?????
Pagina: 1