Toon posts:

[Fifa2003] FPS Vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik fifa2k3 speel dan loopt het echt super relaxed en pc zet alles op max maar zodraai ik over de achterlijn schiet end de keeper neemt uit gaatde camera achter de keeper en schokt het spel heel erg, dit heb ik ook als het spel begint als de camera naar de spelers rond de middelijn staan dit is niet echt vervelend maar ik wil graag de oorzaak weten of dit een het refresh rate van het spel/monitor ligt of aan de fps, weet iemand dus misscihen hoe ik de fps kan zien ??

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 21:10
heb je al andere videokaart drivers geprobeerd?
zijn al je andere drivers up-to-date?
draaien er geen onnodige achtergrondprocessen?
hoe draaien andere spellen?

(aan je system specs mag het eigenlijk niet liggen)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Ik weet/denk niet dat er een command is om de fps in FIFA 2003 te laten zien, maar een (oud) programmatje die ik gebruikte om de framerate te zien was Fraps. Misschien is het nog ergens te vinden (Google ofzo) :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
K alvast bedankt en ik heb alle drivers up to date en er zijn nog geen nieuwe en draai geen achtergrond procecen :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Waarom heb ik gewoon het gevoel dat het spel niet vloeiend loopt??
Ik speel op 1024x768 32 B, op een Athlon XP 2000+, 512 DDR, U100 7200 Toeren WD drive en een Geforce 3 TI500....lijkt me toch geen probleem.
Het spel speelt natuurlijk wel normaal, maar het lijkt het gewoon of de beeldopbouw trager is dan dat ik zeker mag verwachten. 3DMark 2001 SE score ligt rond de 8000, das wel ok. Andere games niet veel problemen.
Iemand? Als dit topic er al is wil ik liever geen andere openen...sorry topic starter!

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 11 november 2002 @ 22:41:
Ik weet/denk niet dat er een command is om de fps in FIFA 2003 te laten zien, maar een (oud) programmatje die ik gebruikte om de framerate te zien was Fraps. Misschien is het nog ergens te vinden (Google ofzo) :)
Ik heb het progie gevonden maar nou is het probleem dat er een fps limit op zit staat namlijk over al op 30 en gaat er niet onder of boven en er is geen .ini file of iets het enige wat in de map van het progie staat is de .exe een dll file en uninstall file en settings bij dat progie kan je het ook niet instellen :? 8)7

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Alleen in de menu's zit een limit op de FPS (30).
Ik haal gemiddeld 60 frames per second, soms 70 soms 50. Niet lager of hoger.
Toch vind ik het spelbeeld niet vloeiend en ook vind ik de resultaten niet denderend op mn sys? (specs hierboven, vorige post van me).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetzelfde als wat jij hebt ik heb ook rond 60 fps komt soms ff in 50 of 70 idd maar ik vind het ook niet echt lekker lopen het loopt zo vaaaaag het ziet er gewoon niet lekker lopend uit

Verwijderd

Nu we toch met fifa 2003 bezig zijn heb ik ook nog wel een vraag. Bij mij lijkt het wel op softwarematige 3d ondersteuning te lopen, zo gaar ziet m'n beeld eruit. Bij m'n buurjongen ziet het er ook al zo gaar uit terwijl bij een andere vriend alles er perfect uit ziet (we hebben het alle 3 van de zelfde cd's g*k*p***rd )

Iemand idee hoe het komt? ik heb al nieuwe deto's geprobeerd

specs:

pIV 2,4
Leadtek GF 4 TI4200
512 mb DDR
MSI nogwat moederbord

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

systeem, zie specs..

spel loopt zeer vloeiend hier, geen problemen mee gehad.
in de readme staan echter wel een paar 3Dkaarten die problemen zouden kunnen geven.
En nog andere dingen die het spel in de negatieve zin kunnen beinvloeden

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Spel loopt hier ook zeer vloeiend op 1600x1200 full detail >:)

Probeer in je soccer.ini je vsync en audio settings even aan te passen :)
Er staat in de .ini zelf hoe het moet.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Pagina: 1