|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Dat LCD scherm is van L.I.S Te koop bij xxlcases.nl_GoldStrike_ schreef op 15 November 2002 @ 12:45:
ziet er mooi ui! mooi afgewerkt
wat voor soort LCD scherm/digidoc is dat?
Verwijderd
ben benieuwd !! Keep us informedDark Angel schreef op 15 November 2002 @ 10:32:
[...]
Wacht maar even 2 weken ben nu ook echt iets mooi's aan het maken voor aan de rechter deur daar wordt een grote tribal/Draak uit gezaagd.
Verwijderd
Kom ik weer: ik vind de plaatjes op de eerste pagina weer veel te groot.
Enkele zijn maar liefst 350KB: 12 plaatjes van zeg 300KB is bijna 4 MB.
Een modemmer is anderhalve minuut aan het downloaden!
Ik heb breedband, maar bij het scrollen lijkt mijn PC (PIII-500+256MB) wel vast te lopen.
En wat ik dan niet begrijp is dat ze dan nog steeds wazig zijn: is de auto-focus kapot?
Op pagina 3 heb je drie plaatjes van de plexiglas bak: die zijn wel scherp en 'slechts' 70KB. Het kan dus wel.
Citaat uit de FAQ: "houd de grootte van de plaatjes een klein beetje binnen de perken".
Mijn verzoek aan de GoT-crew: stel een maximumgrootte in (bijv. 50KB), en laat grotere plaatjes thumbnailen.
Ik heb breedband, maar bij het scrollen lijkt mijn PC (PIII-500+256MB) wel vast te lopen.
En wat ik dan niet begrijp is dat ze dan nog steeds wazig zijn: is de auto-focus kapot?
Op pagina 3 heb je drie plaatjes van de plexiglas bak: die zijn wel scherp en 'slechts' 70KB. Het kan dus wel.
Citaat uit de FAQ: "houd de grootte van de plaatjes een klein beetje binnen de perken".
Mijn verzoek aan de GoT-crew: stel een maximumgrootte in (bijv. 50KB), en laat grotere plaatjes thumbnailen.
Verwijderd
Sorry hoor...maaruh niet zo zeuren!! Anders kijk je toch ff lekker niet... Je kan ut ook lekker op webcam-kwaliteit posten, maar dan krijg je weer van die reacties: "sorry kan ut niet zien, post maar overnieuw als je beter pics hebt". Of deze: "bargh, brakke pics!!Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 21:06:
(...)
[ontopic]
Zeer mooie mod!! En ook zeer mooi afgewerkt, deze wordt gebookmarked
PS: Blijf zo door gaan, keep on moddin baby....
[/ontopic]
Verwijderd
Damn zal wel flink wat tijd in gezeten hebben. Erg tof. 1 ding: Ik hou niet van de combi groen + blauw en rood
Maar wel erg mooi gedaan!
Maar wel erg mooi gedaan!
Veel van de plaatjes zijn met verschillende foto toestelen gemaakt.Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 21:06:
en het aan kloppen dat ze een beetje vaan zijn sommige foto's zijn in een te donkere omgeving gemaakt.
oja alle plaatjes zijn bij mij al verkleind.
Verwijderd
Echt mooi!!!!!, maare wat zit er eigenlijk voor een vloeistof in? en is het met die kast mogelijk om naar lanparties te gaan zonder teveel moeite (kbedoel dat de vloeistof geen kans heeft te onstsnappen ivm met slepen en eventueel schuin neerzetten enzo).
Er zit gewoon Demiwater in met een beetje algedoden middel wat tevens groen word en iets beter gaat koelen.Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 14:05:
Echt mooi!!!!!, maare wat zit er eigenlijk voor een vloeistof in? en is het met die kast mogelijk om naar lanparties te gaan zonder teveel moeite (kbedoel dat de vloeistof geen kans heeft te onstsnappen ivm met slepen en eventueel schuin neerzetten enzo).
En naar Lanparty's gaan gaat prima de bak is 99% waterdicht je kan hem zelf even zijn zijkant leggen. dus vervoeren is geen probleem.
komen die pics nog een xtje terug of niet? Dark wil je ze anders ff mailen naar me of zo? charrel@xs4all.nl
Jammer, hopelijk komen ze snel terug, ik ben erg benieuwd.
Al me foto's komen weer op 1 december online!.charrel schreef op 18 November 2002 @ 08:31:
komen die pics nog een xtje terug of niet? Dark wil je ze anders ff mailen naar me of zo? charrel@xs4all.nl
Xs4sall heeft me website afgesloten door dat er te veel data verkeer overheen ging. mmm hoe zou dat nou komen
dus even gedult ik ben nog opzoek naar nieuwe ruimte hopenlijk zou iemand me kunnen helpen.
je heb een vette mod.................................. of je heb een vette mod. Volgens mij issie dus vetDark Angel schreef op 18 November 2002 @ 13:20:
[...]
Al me foto's komen weer op 1 december online!.
Xs4sall heeft me website afgesloten door dat er te veel data verkeer overheen ging. mmm hoe zou dat nou komenje mag maar 5GB aan data per maand hebben ik had het al binnen 2 weken.
![]()
dus even gedult ik ben nog opzoek naar nieuwe ruimte hopenlijk zou iemand me kunnen helpen.
Had je die bak en die case nu eigenlijk gewoon aan elkaar geschroefd of niet, wat heb je als deksel gebruikt of heb je de ruimte tussen je waterbak en je case gewoon dichtgekit? Heb je koppelingen ertussen zodat je het makkelijk kunt ontkoppelen?
De Bak is gewoon helemaal water dicht zit ook een deksel opgeschroefd.charrel schreef op 18 november 2002 @ 14:15:
[...]
je heb een vette mod.................................. of je heb een vette mod. Volgens mij issie dus vetTnx nog ff voor het mailen van de foto's!
Had je die bak en die case nu eigenlijk gewoon aan elkaar geschroefd of niet, wat heb je als deksel gebruikt of heb je de ruimte tussen je waterbak en je case gewoon dichtgekit? Heb je koppelingen ertussen zodat je het makkelijk kunt ontkoppelen?
en die bak zit dan weer met M8 bouten vast aan de onderkant van me kast.
dus het is een geheel als je het op til.
jammer dat er alleen nog maar kruisjes te zien zijn ipv plaatjes