Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM][WC] Lian LI Casemod

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:49

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
ReseTTim schreef op 15 November 2002 @ 01:02:
dat jij het over hebt om zowveel voor een lcdtje te betalen :| verders is ie zeer strak :P :)
Ik wist nooit echt veel van electronica dus dacht ik dat het moeilijk was om een lcd aan de praat te krijgen.
toen had ik deze kant en klare lcd gekocht. maar goed was wel erg duur ja.

Volgende casemode krijgt wel een andere LCD scherm.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:40

AJM

ziet er mooi ui! mooi afgewerkt

wat voor soort LCD scherm/digidoc is dat?

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
_GoldStrike_ schreef op 15 November 2002 @ 12:45:
ziet er mooi ui! mooi afgewerkt

wat voor soort LCD scherm/digidoc is dat?
Dat LCD scherm is van L.I.S Te koop bij xxlcases.nl

Verwijderd

Dark Angel schreef op 15 November 2002 @ 10:32:
[...]

Wacht maar even 2 weken ben nu ook echt iets mooi's aan het maken voor aan de rechter deur daar wordt een grote tribal/Draak uit gezaagd.
ben benieuwd !! Keep us informed ;)

Verwijderd

vet mooi vooral de 2de foto zo zou ik ook wel tegen me kastje willen aankijken :)

Verwijderd

Zeeeeeeeeeeeer nette MOD, daar kan iedereen een puntje aan zuigen.

Verwijderd

Slechts 1 reactie is hier op zn plaats: U rule bigtime!!!

_/-\o_

Verwijderd

Pff egt mooi ding man :9~ :9~

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Uber geil :9

Verwijderd

Kom ik weer: ik vind de plaatjes op de eerste pagina weer veel te groot.

Enkele zijn maar liefst 350KB: 12 plaatjes van zeg 300KB is bijna 4 MB.
Een modemmer is anderhalve minuut aan het downloaden!
Ik heb breedband, maar bij het scrollen lijkt mijn PC (PIII-500+256MB) wel vast te lopen.

En wat ik dan niet begrijp is dat ze dan nog steeds wazig zijn: is de auto-focus kapot?
Op pagina 3 heb je drie plaatjes van de plexiglas bak: die zijn wel scherp en 'slechts' 70KB. Het kan dus wel.

Citaat uit de FAQ: "houd de grootte van de plaatjes een klein beetje binnen de perken".

Mijn verzoek aan de GoT-crew: stel een maximumgrootte in (bijv. 50KB), en laat grotere plaatjes thumbnailen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 21:06:

Ik heb breedband, maar bij het scrollen lijkt mijn PC (PIII-500+256MB) wel vast te lopen.

En wat ik dan niet begrijp is dat ze dan nog steeds wazig zijn: is de auto-focus kapot?
Op pagina 3 heb je drie plaatjes van de plexiglas bak: die zijn wel scherp en 'slechts' 70KB. Het kan dus wel.

Citaat uit de FAQ: "houd de grootte van de plaatjes een klein beetje binnen de perken".

Mijn verzoek aan de GoT-crew: stel een maximumgrootte in (bijv. 50KB), en laat grotere plaatjes thumbnailen.
Sorry hoor...maaruh niet zo zeuren!! Anders kijk je toch ff lekker niet... Je kan ut ook lekker op webcam-kwaliteit posten, maar dan krijg je weer van die reacties: "sorry kan ut niet zien, post maar overnieuw als je beter pics hebt". Of deze: "bargh, brakke pics!! :r "

(...)

[ontopic]

Zeer mooie mod!! En ook zeer mooi afgewerkt, deze wordt gebookmarked *D

PS: Blijf zo door gaan, keep on moddin baby.... :Y)

[/ontopic]

Verwijderd

kewl!! Mooi hoor

Verwijderd

Damn zal wel flink wat tijd in gezeten hebben. Erg tof. 1 ding: Ik hou niet van de combi groen + blauw en rood
Maar wel erg mooi gedaan!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 21:06:

Veel van de plaatjes zijn met verschillende foto toestelen gemaakt.
en het aan kloppen dat ze een beetje vaan zijn sommige foto's zijn in een te donkere omgeving gemaakt.

oja alle plaatjes zijn bij mij al verkleind.

Verwijderd

Echt mooi!!!!!, maare wat zit er eigenlijk voor een vloeistof in? en is het met die kast mogelijk om naar lanparties te gaan zonder teveel moeite (kbedoel dat de vloeistof geen kans heeft te onstsnappen ivm met slepen en eventueel schuin neerzetten enzo).

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 14:05:
Echt mooi!!!!!, maare wat zit er eigenlijk voor een vloeistof in? en is het met die kast mogelijk om naar lanparties te gaan zonder teveel moeite (kbedoel dat de vloeistof geen kans heeft te onstsnappen ivm met slepen en eventueel schuin neerzetten enzo).
Er zit gewoon Demiwater in met een beetje algedoden middel wat tevens groen word en iets beter gaat koelen.

En naar Lanparty's gaan gaat prima de bak is 99% waterdicht je kan hem zelf even zijn zijkant leggen. dus vervoeren is geen probleem.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 15:27

charrel

Cortisol4life..

komen die pics nog een xtje terug of niet? Dark wil je ze anders ff mailen naar me of zo? charrel@xs4all.nl

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Jammer, hopelijk komen ze snel terug, ik ben erg benieuwd.

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
charrel schreef op 18 November 2002 @ 08:31:
komen die pics nog een xtje terug of niet? Dark wil je ze anders ff mailen naar me of zo? charrel@xs4all.nl
Al me foto's komen weer op 1 december online!.

Xs4sall heeft me website afgesloten door dat er te veel data verkeer overheen ging. mmm hoe zou dat nou komen O-) je mag maar 5GB aan data per maand hebben ik had het al binnen 2 weken. :+

dus even gedult ik ben nog opzoek naar nieuwe ruimte hopenlijk zou iemand me kunnen helpen.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 15:27

charrel

Cortisol4life..

Dark Angel schreef op 18 November 2002 @ 13:20:
[...]

Al me foto's komen weer op 1 december online!.

Xs4sall heeft me website afgesloten door dat er te veel data verkeer overheen ging. mmm hoe zou dat nou komen O-) je mag maar 5GB aan data per maand hebben ik had het al binnen 2 weken. :+

dus even gedult ik ben nog opzoek naar nieuwe ruimte hopenlijk zou iemand me kunnen helpen.
je heb een vette mod.................................. of je heb een vette mod. Volgens mij issie dus vet _/-\o_ Tnx nog ff voor het mailen van de foto's!
Had je die bak en die case nu eigenlijk gewoon aan elkaar geschroefd of niet, wat heb je als deksel gebruikt of heb je de ruimte tussen je waterbak en je case gewoon dichtgekit? Heb je koppelingen ertussen zodat je het makkelijk kunt ontkoppelen?

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
charrel schreef op 18 november 2002 @ 14:15:
[...]

je heb een vette mod.................................. of je heb een vette mod. Volgens mij issie dus vet _/-\o_ Tnx nog ff voor het mailen van de foto's!
Had je die bak en die case nu eigenlijk gewoon aan elkaar geschroefd of niet, wat heb je als deksel gebruikt of heb je de ruimte tussen je waterbak en je case gewoon dichtgekit? Heb je koppelingen ertussen zodat je het makkelijk kunt ontkoppelen?
De Bak is gewoon helemaal water dicht zit ook een deksel opgeschroefd.
en die bak zit dan weer met M8 bouten vast aan de onderkant van me kast.
dus het is een geheel als je het op til.

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 09:10

shades

huh ?

jammer dat er alleen nog maar kruisjes te zien zijn ipv plaatjes

https://k1600gt.nl

Pagina: 1 2 Laatste