HP Cartridge Tweaken !!!

Pagina: 1
Acties:

• marmich
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 10:06

marmich

Get shit Done!

Topicstarter
Hoi allemaal ik heb het volgende.

Ik heb van een collega een HP kleuren cartridge gekregen om precies te zijn nr 23 of de hp c1823d nu heb ik helaas een andere printer een hp 930c dus dat gaat niet werken, nu staat mij ergens iets van bij dat je zo´n cratridge kan tweaken doormiddel van typex zodat hij ook in een andere printer kan bv. mijn 930c. :9

Heeft iemand een idee hoe dit moet :?

MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb

Verwijderd

geen idee, maar ik zou het risico niet nemen. als het echt zo gemakkelijk was deden al die ontelbare refil bedrijfjes het ook wel. je maakt hooguit een paar tientjes winst, en de kans dat je je printer verneukt is imho nogal groot. puur het refillen van een patroon is eigenlijk al een risico. bovendien denk ik dat bij zo'n patroon de twee richtingen communicatie met je pc niet meer zal werken (andere chip immers). dan kun je dus ook niet printen

Verwijderd

marmich schreef op 11 November 2002 @ 20:41:
Hoi allemaal ik heb het volgende.

Ik heb van een collega een HP kleuren cartridge gekregen om precies te zijn nr 23 of de hp c1823d nu heb ik helaas een andere printer een hp 930c dus dat gaat niet werken, nu staat mij ergens iets van bij dat je zo´n cratridge kan tweaken doormiddel van typex zodat hij ook in een andere printer kan bv. mijn 930c. :9

Heeft iemand een idee hoe dit moet :?
je zegt het zelf al he ;)

gaat waarschijnlijk niet lukken

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:41

Klippy

Still Game

Leegtrekken met spuit en dan bijspuiten in lege cartridge :P

Heb 't ooit gedaan, ging perfect :) Maar is eigen risico ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:36 ]

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Niet doen, schiet echt niet op. Desnoods koop je toch een b-merk Cartridge ?

Verwijderd

1823 is tegenwoordig aangepast en kan geen schade meere doen in een 900 series DJ maar oude 1823 kunnen dat dus nog wel en dat valt dus niet onder de garantie, natuurlijk kun je er over liegen maar als ze vast blijven zitten in de printer komen ze er toch achter
Pagina: 1