Toon posts:

flash vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een spelletje aan het maken van flash met SWISH 2.0
de bedoeling is dat je een minimaal aantal beesten dood schiet (dat is probleem 1)
je krijgt een halve minuut de tijd (dat is geen probleem)
maar nou moet ie nog onthouden hoeveel beesten je hebt neergeschoten en die aantal beesten weer weergeven in de volgende scene (dat is probleem 2)

dus hoe kan ik dat doen? of kan het niet nmet SWISH maar met een ander prog?
eventueel hoe je je persoonlijke high-score wilt bijhouden

Verwijderd

probeer het eens met macromedia flash MX ofzo, swish 2.0 is namelijk een versimpelde versie van flash.. waar je gewoon kunt slepen voor een mooi effect.. als je dus zulke eisen aan een flash filmpje stel.. dan zou ik het maar met "gewone" flash doen.. en dan het een en ander gaan knoeien met action scripting.. voor info/links/tutorials kijk je maar even op flash.pagina.nl

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:33
Ehh, wat kunnen wij in dit geval voor je betekenen ? Wil je een kant en klare fla.bestand of zo ? Kant en klare code ?
Leg eerst eens uit wat jezelf al gedaan c.q. opgezocht hebt, beschrijf dan wat je van ons verwacht, toets dat aan de voorwaarden in de diverse F.A.Q.'s en kom dan terug...hier kunnen we helemaal niks mee ben ik bang !
En ik denk zelf dat dit met Swish bijna niet mogelijk is, je zal echt met Flash zelf aan de gang moeten..

Everytime I suffer I become a better man because of it

Verwijderd

Topicstarter
ik verwacxht een code of een programma :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 20:18:
ik verwacxht een code of een programma :)
ik verwacht een echte tweakers spirith... en dus zou je zelf even het een en ander kunnen maken en vragen wat daar fout aan is.. :)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
en wij verwachten wat meer inzet van jou... :/
Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
En probeer het idd met -zoals EurOtiC ook al zei- FlashMX

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
Zoals Scipionyx al zegt.. helaas.

Succes met het vinden van een oplossing.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.