Toon posts:

agp (geforce 2) en pci (geforce mx tv.out)

Pagina: 1
Acties:

• B_FORCE
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
heb al de hele search doorgeplozen, maar kon et nie vinden (mm, misschien zoek ik es weer verkeert).

Ik heb geen tv-out op mijn geforce 2, en ik kan een geforce2 mx (pci) kopen voor 45 pleuro's (is dit te duur?), met tv out.
Ik vroeg me dus ff af of dit gaat werken naast mijn normale vga kaart. Om divxsjes te kijken.
Na mijn id kan dit gewoon, maar ik wil ff zekerheid.

Heb nog nooit geprobeerd, dus geen id of dit gaat mislukken of lukken, en ik heb geen zin in een miskoop(je)

One World Concepts

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 26-11 20:13
hmm, misschien kun je beter je geforce2 verpatsen en dan een budgetkaartje kopen met TV-out erop
voor 72 euro heb je al een geforce4 mx440 met 64MB DDR die TV-out heeft en sneller is dan die geforce2
kwestie van 27 euro vangen voor je geforce2 en die oplossing is even goedkoop als die geforce2 MX optie, moet lukken :)

Gigabyte Z77X-D3H/i5 3770K/Corsair Vengeance 1600/MSI Radeon 7850 2GB

• B_FORCE
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op 11 november 2002 @ 21:39:
hmm, misschien kun je beter je geforce2 verpatsen en dan een budgetkaartje kopen met TV-out erop
voor 72 euro heb je al een geforce4 mx440 met 64MB DDR die TV-out heeft en sneller is dan die geforce2
kwestie van 27 euro vangen voor je geforce2 en die oplossing is even goedkoop als die geforce2 MX optie, moet lukken :)
maar dat is et punt, ik wil echt niet meer dan 45 pleuro uitgeven voor een kaartje...

One World Concepts

• Perconte
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 10:23
Jah dat hoeft dan toch niet je verkoopt je ouwe kaar voor die 27 euro en dan kan je die gf4 mx voor 45 euro kopen is dit een te moeilijk rekensommetje ofzo 8)7

• Hironshy
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 31-07 15:12

Hironshy

Orooo!!!

Begrijp dat dan, hijs dan zn Gf2 kaart kwijt EN 45 euro, dus das wel meer dan 45.

Edit: Hier heb je een Gf2 mx400 voor 50 euro. http://is41.introweb.nl/c...0611/Export/products/1191
Het is wel AGP, dus als je je huidige kaart verkoopt dan hou je geld over ;)
Welke Gf2 kaart heb je nu trouwens? GTS? MX200? Het heeft natuurlijk weinig zin als je een GTS hebt ofzo.

• B_FORCE
  • Niet online
Hironshy schreef op 13 November 2002 @ 10:14:
Begrijp dat dan, hijs dan zn Gf2 kaart kwijt EN 45 euro, dus das wel meer dan 45.

Edit: Hier heb je een Gf2 mx400 voor 50 euro. http://is41.introweb.nl/c...0611/Export/products/1191
Het is wel AGP, dus als je je huidige kaart verkoopt dan hou je geld over ;)
Welke Gf2 kaart heb je nu trouwens? GTS? MX200? Het heeft natuurlijk weinig zin als je een GTS hebt ofzo.
zie sig, heb een geforce gts, oc @ 260/410 met koelvineen + blok er op etc. duzz daarom vraag ik dit, maar een pci geforce2mxje kan makkelijk als alleen tv-out kaartje dienen?

One World Concepts

• B_FORCE
  • Niet online
mm, ik heb nog ff gekeken, en ik denk dat ik beter gewoon een radeon7500 kan nemen ofzo, betaal ik iets meer, maar dan heb heb ik
-en een snellere vga kaart dan ik nu heb
-en tv-out

die is maar 75 pleuro

One World Concepts

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee