De titel verraad het al een beetje . Waar vind ik vrij small raam rubber voor een plexiplaat van 4mm in m'n koffermod vast te zetten 
pleazz
pleazz
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Verwijderd
dat opensnijden is makkelijker gezegt dan gedaanguldan schreef op 11 november 2002 @ 19:50:
elektriciteits draad en dan 1 zijkant opensnijden en dan op je plexie doen..
Hoe lang wil je die animocheck laten gaan? er zijn er nu toch wel genoeg?fleppuhstein schreef op 11 november 2002 @ 20:24:
Check mn Sig
okfleppuhstein schreef op 11 November 2002 @ 20:37:
Ja, ben deze week nog een lan aan het regelen, zondag avond gaat de echte IA open, en die sluit dan gelijk vrijdag.
Verwijderd
uhm eigenlijk niet , moet je anders even met 2 man doen , je maakt aan het begin een recht sneetje laat iemand anders de rubber vast houden en trekt dan zelf aan de elektrischiteits kabel , op een snelle doch gecontroleerde wijze.Als het goed is krijg je dan een redelijk recht U profiel lijkend iets.Niet te snel trekken dan breekt ie , te langzaam en de draad rekt opVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 20:33:
[...]
dat opensnijden is makkelijker gezegt dan gedaan
Verwijderd
weet jij of iemand anders er toevallig nog een in of rond breda? ik zoek H profiel...? mail ff naar onderstaand adres dan? deze link raak ik vast kwijtPowerCow schreef op 11 november 2002 @ 21:57:
zie ook die IA van fleppuhstein. Ziedat hij het bij dezelfde shop inkoopt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq