Toon posts:

[CS] hulp nodig bij adminmod, etc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben beetje aan het rommelen met admin-mod en metamod, statsme, chickenmod etc. nu heb ik een probleem. ik heb admin-mod goed draaiend en ik ben zelf volledig admin.. maar ik krijg deze programma's niet samen aan de praat.. (statsme en die andere dingen behalve admin-mod krijg ik helemaal niet aan :? ) dus kan iemand die msn heeft contact met mij opnemen op: stuiterbal_1984@hotmail.com (msn dus!)

en hoe kan ik mn eigen ip adres vinden als ik een online server heb gemaakt? (heb er een router van draytek tussen hangen maar gloof dat dit nix uitmaakt??)

Tom

Verwijderd

Heb je toevallig foutmeldingen want zo is het nogal vaag :)

En om je eigen ip te vinden: ipconfig intypen, of als je in een netwerk zit: http://grc.com/x/ne.dll?rh1ck2l2

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb dus geen enkele foutmelding.. maar het punt is dus... ik wil die statsme etc. aan de praat krijgen maar ik krijg het niet opgestart tijdens mijn cs. dus je moet me ff uitleggen hoe ik ooit die statsme samen met admin-mod enzo opstart. want als ik nu gewoon cs opstart word automatisch admin-mod opgestart. nu die rest nog. dus leg dat aub hier/of op msn ff uit aub..

ps.. dat ipconfig. moet ik dat intypen in mn console van cs?

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-01 11:22
heb je ook metamod geinstalleerd??
Anders kun je deze niet samen laten werken

Verwijderd

Topicstarter
metamod is ook geinstalleerd ja.. maar hoe alles werkt snap ik niet dus als je msn heb praat daar dan met me aub

Verwijderd

voor je IP.. typ in je browser: 192.168.1.1 en ga naar "online status"

Verwijderd

Ik denk dat statsme pas werkt als je je server _dedicated_ hebt draaien... je zegt zelf dat het niet werkt als je CS opstart, dus ik neem aan dat je gewoon een internet game start :?

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=Door bad_bean - Monday 11 November 2002 21:11

voor je IP.. typ in je browser: 192.168.1.1 en ga naar "online status"
bedoel je dat dit ook gelijk mn ip adres is van mn eigen server?

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lees eens de installation.txt van Statsme...

Verwijderd

Topicstarter
ja die link is leuk en aardig maar als ik dus een server opzet is dit gelijk mn server ip adres?

laat het ff horen. het liefst op msn als dat kan
Pagina: 1