Toon posts:

Analoge lijn routen?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yoooooo

Ik heb mn huidige mxstream opgezegd om een snellere te nemen (bbnet) alleen dat duurt zoals altijd weer F***ing 2 weken dus 2 weken geen adsl. Heb nu een alcatel (isdn) modem die is getweaked tot router. Is er een mogelijkheid om dat kreng in te laten bellen ofzo zodat iedereen net als nu online kan op het netwerk?
Dus als pc a of b online wil die modem inbelt? Of moet ik echt een 56k modem in elke pc gaan stoppen ?
thnx alvast (8>

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Die alcatel kun je uiteraard niet laten inbellen, aangezien dat geen analoog/isdn modem is.
Wat je wil kan wel, maar dan zal je een router moeten neerzetten waar een modem op kan worden aangesloten (of die een isdn interface heeft - het wordt me niet duidelijk of je nou analoog (topictitel) of isdn (bericht) hebt)

Ik heb hier een Nexland ISB Pro800 router, waar naast een WAN ethernetpoort ook een seriele poort opzit, waarmee het apparaat via een analoog modem kan uitbellen indien gewenst.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
ik heb isdn maar het is maar tijdelijk dus ik ga geen aparte router kopen ofzo ! Kan ik niet een pc laten inbellen en dan iets met die router fixen dat toch iedereen online kan ?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Hmm, gewoon ff een cross kabel van pc a naar b trekken en a laten inbellen en delen.

Via je ADSL modem gaat dat zeker weten niet lukken.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Dit gaat uiteraard niet lukken :D

En dat is zelf ook ERG makkelijk te vinden :X

Dit topic is gesloten.