Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zwarte frontjes

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:55
ik heb al de search en google gebruikt, maar kon het niet echt vinden.

ik krijg deze week een zwarte antec kast, maarja, al m'n drives zijn wit.

nu wil ik dus het liefst zwarte frontjes voor m'n pioneer 106s en aopen 32x fikker en als het kan ook voor m'n zip100 ide.

weet iemand waar ik die kan krijgen? of anders de complete drives in het zwart?

in lite-on spul heb ik geen zin, die zijn me tot nu toe niet echt bevallen...

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
sharkzor schreef op 11 November 2002 @ 19:00:
ik heb al de search en google gebruikt, maar kon het niet echt vinden.

ik krijg deze week een zwarte antec kast, maarja, al m'n drives zijn wit.

nu wil ik dus het liefst zwarte frontjes voor m'n pioneer 106s en aopen 32x fikker en als het kan ook voor m'n zip100 ide.

weet iemand waar ik die kan krijgen? of anders de complete drives in het zwart?

in lite-on spul heb ik geen zin, die zijn me tot nu toe niet echt bevallen...
hebje google al gebruikt, het lijkt me dat je ze via google kan vinden als ze bestaan....

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

En anders wordt het een stealth mod, of gewoon je frontjes spuiten :)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Frontjes spuiten?!?!? 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 19:06:
En anders wordt het een stealth mod, of gewoon je frontjes spuiten :)
Ik wil mijn drives ook wel gaan stealthen maar hoe doe ik dat met een slot in dvd speler?????????

en weet iemand waar ik losse frontjes voor een no name case kan krijgen?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
uhm, ja, gewoon t frontje eraf halen, en spuiten, en erop monteren :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Yep 8)

Verwijderd

zoals de andere al zeggen spuiten

( zie in de faq van C&E hoe het moet)

Verwijderd

mjaamet een slot dvd speler kan je een gleufje zagen in je frontje, eerst met een heel klen boortje een gaatje maken en met een figuur zaag met ijzerzaagje en voor het knopje moet je maar een verlenging bedenken he...

Verwijderd

ik denk dat je echt moet gaan spuiten

• sharkzor
spuiten word noooit zo mooi als dat het in de fabriek gebeurt.

Verwijderd

Je kan zwarte aluminium frontjes kopen van lian li.
en lite-on heeft ook een cd writers en dvd spelers in het zwart. Kijk maar in de pricewatch.

• sharkzor
Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 19:39:
Je kan zwarte aluminium frontjes kopen van lian li.
en lite-on heeft ook een cd writers en dvd spelers in het zwart. Kijk maar in de pricewatch.
ja, ik zag ze. maar volgens mij zijn het stickers. bij die van de aopen miste ik iets voor de knopjes iniedergeval.

en ik zei al net dat ik liever geen lite-on heb vanwege m'n slechte ervaringen ermee (vooral de dvd spelers).

ik overweeg nog een plextor 48x zwart te kopen, al is die errug duur :(

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ik zeg gewoon spuiten. Is goedkoper en als je het een beetje goed doet dan is het net zo mooi als dat je er een wil kopen.

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46
MyCom heeft in ieder geval zwarte frontjes voor alle Aopen type spelers (CDROM, DVD en Writers).

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
sharkzor schreef op 11 november 2002 @ 19:38:
spuiten word noooit zo mooi als dat het in de fabriek gebeurt.
ow? dat valt best mee hoor, en zeker met zwart. gewoon een bus matte zwarte verf halen bij de automaterialen handel (motip rally zwart oid) goed ontvetten, en niet in te dikke lagen spuiten. liefst veel lagen zodat de verf er niet na een half jaartje afgesleten is.
ik heb de polssteun van me toetsenbord gespoten, en je kan alleen zien dat ie gespoten is, aan de achterzijde. (zit 10-15 lagen verf op tegen slijtage en na 2 maanden dagelijks gebruik en een lan nog geen slijtage te zien)
tip: als je paneeltjes iets doffer zijn dan je case, ff klein beetje was erop doen... krijg je een semi-gloss finish :)

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

sharkzor schreef op 11 november 2002 @ 20:05:
[...]

ja, ik zag ze. maar volgens mij zijn het stickers. bij die van de aopen miste ik iets voor de knopjes iniedergeval.

en ik zei al net dat ik liever geen lite-on heb vanwege m'n slechte ervaringen ermee (vooral de dvd spelers).

stickers? nee joh, puur aluminium :)

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46
sharkzor schreef op 11 november 2002 @ 20:05:
[...]
Als je die te duur vindt, overweeg anders een Philips 48x zwart. Die zijn zo'n € 99,-

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Stickers zou ik dus niet doen. Ze passen net, en ze liggen nu naast mijn voeten. Oftewel crappy lijm. Gewoon spuiten. Wel met de nevel dan, niet direct erop. Da's beter.

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
wees creatief en maak er wat van je zit hier niets voor niets inspiratie zat

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

bobsnl schreef op 11 november 2002 @ 21:22:
[...]

Als je die te duur vindt, overweeg anders een Philips 48x zwart. Die zijn zo'n € 99,-
ja doh...het is een philips 8)7

Ik ben trouwens ook al een half jaar bezig met het spuiten van me frontjes in antraciet (chieftec) maar het wil niet echt opschieten. ;(

School zuigt. :(

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

spuiten kan wel net zo mooi worden als dat het in de fabriek gebeurd, maar dan moet je het wel zorgvuldig, geduldig en rustig aan doen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 23:01:
spuiten kan wel net zo mooi worden als dat het in de fabriek gebeurd, maar dan moet je het wel zorgvuldig, geduldig en rustig aan doen..
Klopt ikke moes net een side panel bijspuiten.....druip kan ik overnieuw doen.....Maar ja dan moet wel de bus van Motip niet uit de handel zijn :( ikke nie blij ken waarschijnlijk nu mijn karst opnieuw gaan spuitn _/-\o_

Verwijderd

ik had ook zon probleem: mn kast gespoten, wilde nog voorkant doen, maar halverwege was verf op, dan maar naar de praxis, verf op, zou na paar dagen weer komen, dag dat ie weer zou komen naar de winkel gegaan, maar nee, nogsteeds niet. dus maar een potje gekocht en de boel met de kwast gedaan, nah werkte ook prima :)

Verwijderd

Je kunt als je een dragon hebt ook gewoon het duurtje ervoor laten zitten zoniet dan zou ik ze toch spuiten als je voor de helft laat maar zeggen wat kan vinden en de andre helft niet krijg je denk ik teveel kleurverschil en das ook niet mooi :(
Pagina: 1