Toon posts:

Blokkeren onjuiste prijzen pricewatch.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me op de er steeds niet bestaande koopjes in de pricewatch staan. Deze worden kennelijk door de bedrijven zelf steeds opnieuw gesubmit.
Bijvoorbeeld de
ECS P6VAM € 30,-
en
ECS P6S5AT € 30,-
van http://www.taurusshop.nl/
De eerste zie ik niet op de site en de tweede kost € 60,21 incl. btw
Ondanks dat ik die al eens gemeld had staan ze er toch weer.

Waarom worden er eigenlijk geen maatregelen genomen tegen zo'n bedrijf? Als een bedrijf steeds maar onjuiste prijzen opgeeft moet die mogelijkheid dan maar geblokkeerd worden vind ik. Of krijgt Tweakers soms geld van zo'n bedrijf, en durft ze daarom niet aan te pakken?

Het gaat dacht ik altijd om de bezoekers, die ook samen veel tijd en moeite in de pricewatch stoppen. Die worden op deze manier flink geschoffeerd.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Wie zegt dat er geen maatregelen worden genomen tegen zo'n bedrijf? :?

Professioneel Hyves-weigeraar

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 18:55:
Het valt me op de er steeds niet bestaande koopjes in de pricewatch staan. Deze worden kennelijk door de bedrijven zelf steeds opnieuw gesubmit.
Bijvoorbeeld de
ECS P6VAM € 30,-
en
ECS P6S5AT € 30,-
van http://www.taurusshop.nl/
De eerste zie ik niet op de site en de tweede kost € 60,21 incl. btw
Ondanks dat ik die al eens gemeld had staan ze er toch weer.

Waarom worden er eigenlijk geen maatregelen genomen tegen zo'n bedrijf? Als een bedrijf steeds maar onjuiste prijzen opgeeft moet die mogelijkheid dan maar geblokkeerd worden vind ik. Of krijgt Tweakers soms geld van zo'n bedrijf, en durft ze daarom niet aan te pakken?

Het gaat dacht ik altijd om de bezoekers, die ook samen veel tijd en moeite in de pricewatch stoppen. Die worden op deze manier flink geschoffeerd.
Zie de TFF FAQ:
Waarom worden Pricewatch-prijzen weer teruggezet nadat ik ze veranderd heb?

Veel bedrijven hebben een Pricewatch Manager abonnement waarmee zij hun prijzen kunnen beheren. Afhankelijk van het abonnement, worden de prijzen automatisch teruggezet. Hierdoor is het mogelijk dat als jij de prijzen van producten gaat veranderen, deze weer terug worden gezet naar oorspronkelijke prijs. Weet je zeker dat een bedrijf verkeerde prijzen heeft, dan kun je het prijs-edit-knopje ( [afbeelding] ) gebruiken en vervolgens het alert-knopje ( [afbeelding] ) om een Pricewatch-admin te waarschuwen. Lukt dit niet, dan kun je nog altijd een topic openen. Zo houden wij een schone en jullie een actuele Pricewatch.

LinkedIn WoT Cash Converter

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 18:55:
Waarom worden er eigenlijk geen maatregelen genomen tegen zo'n bedrijf? Als een bedrijf steeds maar onjuiste prijzen opgeeft moet die mogelijkheid dan maar geblokkeerd worden vind ik.
Wij proberen uiteraard zo veel en vaak mogelijk met 'vreedzame' oplossingen te komen. En dat houdt natuurlijk in dat je niet domweg een bedrijf blokkeerd.
Of krijgt Tweakers soms geld van zo'n bedrijf, en durft ze daarom niet aan te pakken?
Nee. (eerste is vaak wel waar (zie PWM verhaal), maar laatste niet hoor)

Nounou.
Maar het gaat inderdaad om de bezoekers, in onze ervaring willen de meeste winkels wel meewerken hoor en de boel goed in de pricewatch laten komen.
Maar het is vaak niet zo dat er iemand ergens achter een pc'tje zit en de prijzen expres fout zit in te voeren, dat gaat eerder fout door bovenstaand Pricewatchmanger verhaal (een foute koppeling van de producten van de winkel met die uit onze db bijv).