Blog (Linux-related)
uhm, beetje opletten met t ingangs signaal is alles denk ik,
enne XLR uitgangen??
wat wil je precies kopen dan, dan kan ik advies geven
enne XLR uitgangen??
Ik ben zo dom geweest om het merk niet te noteren
Maar ik zal volgende week nog eens teruggaan, het was een zilvere uitvoering...
met XLR, i kdenk toch dat ze zo heten bedoel ik zo'n stekkers die je overal ziet op prof audio.
Maar ik zal volgende week nog eens teruggaan, het was een zilvere uitvoering...
met XLR, i kdenk toch dat ze zo heten bedoel ik zo'n stekkers die je overal ziet op prof audio.
Blog (Linux-related)
Ik zoek een versterker voor in een rack (moet niet maar liefst) van rond de €150 minimum 2x100W @8ohmMR_WAZOO schreef op 11 november 2002 @ 18:55:
...
misschien heb je aanraders enzo?
Blog (Linux-related)
Verwijderd
ja maar je bedoelt zeker XLR ingangen. Ik zou de boel wel goed voorversterken. De dempingsfactor is belangrijk bij versterkers. Die bepaalt toch de kwaliteit voor een deel. voor 150 euro kun je beter 2e hands kopen
Verwijderd
XLR uit kan ook, gewoon de zwarte (-) op 1 van de XLR connector bakken en de rode (+) op 2 bakken en dan kan er niet zoveel mis gaan. tenzij je spakers 30 watt zijn en je versterker kan veel meer vermogen leveren, dan moet je alleen je versterker niet zover opendraaien.
Hoe kan ik dan weten hoever ik de versterker kan opendraaien? kan ik dat meten?
Iemand advies voor zo'n versterker, ik wil liever nieuw tenzij iemand goeie 2nd hand heeft.
Zie je wel dat het XLR is
en idd uitgang 't is een soort jack ingang
Iemand advies voor zo'n versterker, ik wil liever nieuw tenzij iemand goeie 2nd hand heeft.
Zie je wel dat het XLR is
Blog (Linux-related)
Zolang je ervoor zorgt dat je speakers nie oversturen kan er niets verkeerd gaan denk'k
ik gok jbsystemsJensd schreef op 11 november 2002 @ 19:01:
het was een zilvere uitvoering...
ik had een keer twee redelijk kleine boxen (12 cm woofers geloof ik) op een pa-versterker gehangen, ging loeihard zonder enige vervorming 
maar als er alleen xlr aansluitingen op zitten gewoon even twee kabeltjes solderen, is een koud kunstje.
maar als er alleen xlr aansluitingen op zitten gewoon even twee kabeltjes solderen, is een koud kunstje.
ThX voor de hulp van die XLR, kan iemand een shcematje geven hoe ik de draadjes dan moet aansluiten?
Twas geen JBSys hoor, anders ging ik het wel onthouden hebben, het was niet zo bekend volgens mij.
Twas geen JBSys hoor, anders ging ik het wel onthouden hebben, het was niet zo bekend volgens mij.
Blog (Linux-related)
zolang t geen DAP audio is kan je jezelf er geen buil aan vallen
Pagina: 1