[probleem] HP deskjet g40C + win XP prof

Pagina: 1
Acties:

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 00:10

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
mijn kleuren cartidge is leeg, het waarschuwingslampje daarvoor brand dan ook.

Het probleem is dat mijn printer nu helemaal niet meer wil printen, terwijl de cartridge met zwarte inkt niet leeg is.

Herkent iemand het prolbeem?
zoja, was was jou oplossing?

het lijkt me namelijk sterk dat het de bedoeling is dat de printer niks meer doet als 1 van de 2 cartridges leeg is...

p.s. heb er sinds kort wel norton internet security (2003) opgezet, maar zover als ik weet kun je hier niks instellen met betrekking tot de printer.

Audi: Vorsprung durch Technik

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:07

talin

ES-MA

zit er mischien in de software van de printer een optie om niet meer te printen als er 1 cartridge leeg is ?
of een optie om alleen zwart wit te printen ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Rejgun

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
nope, niks geen optie die in/uit te schakelen is

zijn er trouwens al imitatie cartridges op de markt voor dit type?

Verwijderd

ik neem aan dat we over een DJ840 spreken en ja het is de bedoeling dat je niet kan printen als een van de patronen leeg of defect is, de nieuwe DJ kunnen wel werken met een patroon en schakelen dan zelf op reserved mode, maakt in geval van het ontbreken van de kleurenpatroon, grijswaarde plaatjes ipv het toch te proberen het in kleur af te drukken
in geval van een leeg patroon blijft hij proberen het met kleur af te drukken

• Rejgun

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
dit terwijl mijn printer zo ingesteld is altijd in grijswaarden af te drukken tenzij ik anders aangeef??

Verwijderd

Rejgun schreef op 13 november 2002 @ 18:08:
dit terwijl mijn printer zo ingesteld is altijd in grijswaarden af te drukken tenzij ik anders aangeef??
Als je een DJ instelt op grijswaarden dan zal hij dat normaal gesproken met het kleurenpatroon doen omdat hij dan een veel hogere resolutie kan verkrijgen
(elk van de 256 grijswaarden is als individuele punten maakbaar met het kleurenpatroon) alleen op black only maakt hij gebruik van het zwarte patroon maar moet zwaar inleveren op qualiteit
Pagina: 1