Ik wilde zonet mijn microfoon aansluiten voor counter-strike en pakte mijn oude sidewinder headset met mic. Deze plugde ik in en ging hem instellen. Maar tijdens het instellen flipte het systeem opeens en werd heel traag. Ik reboote in de hoop dat het dan voorbij zou zijn. Maar waar normaal windows begint krijg ik nu het bericht "invalid system disk, replace disk".
Ik heb de mic toen verwijderd en gekeken of er ook een floppy of cd in m'n systeem zat wat niet zo was. Toen heb ik m'n bios settings gechecked maar deze stonden nog goed. Het systeem vind mijn 2 harddisks wel maar d'r is blijkbaar wat mis. Ik heb zonet al een scandisk uitgevoerd op m'n primary hd met een win 98 bootflop. Deze vond een fout in het FAT table en meerdere bestanden die corrupt waren, deze konden allemaal gerepareerd worden. Maar na een reboot kreeg ik weer dezelfde fout, ik heb toen fdisk /mbr uitgevoerd maar dit mocht ook niet helpen.
Scandisk is momenteel bezig met een oppervlaktescan maar als dat niets oplost dan weet ik het ook niet meer.
Hebben jullie nog een idee wat ik kan uitvoeren?
Dit zijn mijn sysspecs:
P4 1.7 ghz
P4T mobo
Quantum 60 gb 7200 rpm (primary master)
Maxtor 80 gb 7200 rpm (secondary master)
Pioneer dvd-rom 16/40 (primary slave)
Plextor brander (secondary slave)
De 2 hd's zitten op een Promise 133 ide controller
Ik heb de mic toen verwijderd en gekeken of er ook een floppy of cd in m'n systeem zat wat niet zo was. Toen heb ik m'n bios settings gechecked maar deze stonden nog goed. Het systeem vind mijn 2 harddisks wel maar d'r is blijkbaar wat mis. Ik heb zonet al een scandisk uitgevoerd op m'n primary hd met een win 98 bootflop. Deze vond een fout in het FAT table en meerdere bestanden die corrupt waren, deze konden allemaal gerepareerd worden. Maar na een reboot kreeg ik weer dezelfde fout, ik heb toen fdisk /mbr uitgevoerd maar dit mocht ook niet helpen.
Scandisk is momenteel bezig met een oppervlaktescan maar als dat niets oplost dan weet ik het ook niet meer.
Hebben jullie nog een idee wat ik kan uitvoeren?
Dit zijn mijn sysspecs:
P4 1.7 ghz
P4T mobo
Quantum 60 gb 7200 rpm (primary master)
Maxtor 80 gb 7200 rpm (secondary master)
Pioneer dvd-rom 16/40 (primary slave)
Plextor brander (secondary slave)
De 2 hd's zitten op een Promise 133 ide controller