[RH 8.0] Standby?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 01:14

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
Ik wil mijn nvidia drivers instaleren nadat ik Red Hat 8.0 heb geinstalleerd. Alleen als ik X wil afsluiten, (alt ctrl + backspace) dan gaat mijn systeem op (lijkt wel) standby. Me monitor gaat op standby, en me computer doet dan ook niks meer. Als ik dan weer op alt ctrl + backspace druk, springt hij weer aan, en moet ik me weer opnieuw inloggen.
Ik heb al gekeken bij "Help me Nvidia drivers doen het niet", maar kwam het probleem zo niet tegen.

Is er nog een andere manier waarom ik X uit kan zetten?

13:37

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26

scorpie

Supra Addict

jij "killed" je X server met ctrl + alt + backspace..
je kunt toch ook gewoon "start" --> logout klikken? :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:01
Uhmm...nou, bijvoorbeeld door via een van die mooie menuutjes (je gebruikt zeker Gnome of niet?) 'logout' te klikken?

Ctrl-Alt-Backspace is niet zo'n handige manier om X af te sluiten, dat moet je alleen gebruiken als 'ie voor de rest compleet hangt en nergens op reageert ofzo.

Alsnog klopt het niet helemaal dat je dan geen beeld krijgt, maar je moet die combinatie sowieso gewoon niet gebruiken.

• MiezeL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 08:40
me loves die combo. Lekker handig uit X komen:P krijg gewoon console hiero hoor. prima dus:D

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Eh mja. Maar dit is wel erg basic hoor, in elke handleiding staat dat wel vermeld....

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.