Ik heb even een vraagje, want ik heb al ik weet niet hoeveel reviews bekeken van die kaart, maar heb nergens echt info kunnen vinden of het nut heeft om die kaart te halen.
Ik heb nu AMD-XP 1600 met een Asus Geforce Deluxe3 64MB
IK zat te denken om een TI4200-128MB te halen, maar waar ik vooral mee zit is,
1: is het de moeite voor de extra performance
2: In hoeverre werkt het n-view i.v.m. met flightsim, en photoshop
3: is die extra performance voor de huidige spellen ook echt merkbaar op korte termijn?
Ik wil best geld uitgeven voor een goede kaart, maar niet als het maar minimale performance boosts geven (die dubbele vertix shader is in ieder geval op korte termijn nog niet nodig, denk ik...)
hoop dat hier iemand een slim advies heeft, alvast bedankt
ps nog een kort vraagje, tot hoever is een AMD-XP1600(unlocked) eigenlijk te overklokken, ik bedoel dan zonder extreme voorzorgsmaatregelingen, naar 1800 of 1900 misschien? iemand ervaring?
Ik heb nu AMD-XP 1600 met een Asus Geforce Deluxe3 64MB
IK zat te denken om een TI4200-128MB te halen, maar waar ik vooral mee zit is,
1: is het de moeite voor de extra performance
2: In hoeverre werkt het n-view i.v.m. met flightsim, en photoshop
3: is die extra performance voor de huidige spellen ook echt merkbaar op korte termijn?
Ik wil best geld uitgeven voor een goede kaart, maar niet als het maar minimale performance boosts geven (die dubbele vertix shader is in ieder geval op korte termijn nog niet nodig, denk ik...)
hoop dat hier iemand een slim advies heeft, alvast bedankt
ps nog een kort vraagje, tot hoever is een AMD-XP1600(unlocked) eigenlijk te overklokken, ik bedoel dan zonder extreme voorzorgsmaatregelingen, naar 1800 of 1900 misschien? iemand ervaring?