• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nou we hebben dus in Breda bij de Expert een cadeau voor me zussie gekocht --> een kleine camera voor 100 euro met de volgende functies -->

- DigiCam
- WebCam
- MP3 speler

Anyway, dan verwacht je ook niet het beste van het beste, maar wel DAT IE WERKT ... er zitten status ledjes op en hij blijft schreeuwen dat hij aan het connecten is met mijn pc, maar ik kan niets ontladen of uploaden van en op dat ding. Het is een leuk speeltje, maar heeft IEMAND hier ervaring mee ???

Ik kan namelijk NERGENS een helpdesk nummer vinden ofzo --> op de camera staat een vage e in een vierkante met dan mage met een streepje erop erna --> zoiets

[e]-'mage

En dan moet je dat apostofje op de eerste ppot van de m zetten, dus ik allemaal zoeken naar emage, image, e-mage, e-image, en van alles, maar kon niets vinden :( ...

Help plz ...

edit:

Het merk lijkt Qware te zijn :|

[ Voor 0% gewijzigd door Cassius op 11-11-2002 17:12 . Reden: Ik ben druk op zoek ]

De meeste mensen deugen!

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Beetje zoeken kan geen kwaad denk... 8)7 op deze pagina dit gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.expert.nl/Images/Product/qware_mp3_2in1.gif
QWARE MP3-SPELER MET FOTOCAMERA
Luister je favoriete MP3 bestanden overal waar je bent. Tevens fotocamera en webcam. Inclusief hoofdtelefoon en geheugenkaart.

:)

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
gangsterjoey schreef op 12 November 2002 @ 23:53:
Beetje zoeken kan geen kwaad denk... 8)7 op deze pagina dit gevonden:

[afbeelding]
QWARE MP3-SPELER MET FOTOCAMERA
Luister je favoriete MP3 bestanden overal waar je bent. Tevens fotocamera en webcam. Inclusief hoofdtelefoon en geheugenkaart.

:)
Bedankt voor de heerlijke nuttige bijdrage |:(

De meeste mensen deugen!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Qware heeft geen website of support. Die camera is gelijk aan de Samsung Digimax 35.

Ook fijn dat je er even bij vertelt welk OS je hebt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

sorry voor reply op oud topic maar ik wou een vraag stellen over deze camera, weet iemand toevallig nog hoe ik de mp3 bestanden indeel op de flashcard zodat de camera deze speelt? naming enz.

bij voorbaat dank.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_