Toon posts:

Duron 1200 en een geforce 4 ti4200 en voeding van 235 watt ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn PC gaan upgraden ik heb nu een msi K7T moederbord met 256 mb sdram 133 op CAS 2 draaien. Ik wil nu een nieuwe processor en een nieuwe videokaart en in gooien. Een geforce 4 ti4200 en een duron 1200 mhz. Ik heb een voeding van 235 watt kan dat problemen op leveren. En wat is de bottleneck van mijn systeem ? Het geheugen of de processor of het moederbord of de harde schijf.

Heeft iemand hier inzicht in ?

Axelreno

Verwijderd

Check het grote voeding topic in overige hardware even :)

Denk zelf dat je net wat meer nodig zult hebben, die geforce 4 vreet stroom namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met de bottleneck van mijn systeem ?
Is dat het geheugen ? (dat dacht ik)

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
235watt is te weinig ja voor een geforce4ti4200 en duron1200. De bottleneck zal de processor zijn. Maar het geheugen wordt bij een snellere processor weer de bottleneck.

Voor de rest, luister naar Masera

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Als het een echte 235 watt voeding is en die dat ook echt goed en constant kan leveren werkt het prima.

Heb een athlon 1200, 512 ram, 5 hd's, 3 cd/rw's, gf2 pro en nog een sloot kaarten op een 235 watter gedraaid zonder stabiliteitsproblemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een geforce 2 mx 400 is het wel zinvol om deze up te graden naar een geforce 4 ti4200 of is de processor een dusdanige bottleneck dat het helemaal niet loont ?
Hoe snel moet je processor en je geheugen zijn om een geforce 4ti4200 goed te ondersteunen ?

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je bent met een Ti4200 stukken sneller dan met een MX400.
Je moet gewoon kijken of het lukt met die voeding.
Het hele spul in mijn sig loopt stabiel op een 200 Watt voeding :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie Masera.. Check dus de sticky in OH :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.