Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Dat is het risico bij dit soort acties. Ik heb overigens mijn Lite-on 16x succesvol geupgrade naar een 24x. Had je wel zeker weten de goede firmware dan
De firmware heb ik bij Lite-on vandaan gehaald, maar ik lees her en der dat je in geval van een foute flash toch nog terug kan vallen op mtkflash
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Mijn probleem is dat, na het starten van mtkflash, met welke parameters dan ook, er gewoon weinig gebeurt. Het programma start, en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Hoort hij geen foutmelding of zo te geven als er iets niet klopt??
Verwijderd
Dan kun je eens proberen om van master/slave te switchen, of zelfs van primary/secondairy verwisselen.Andy schreef op 11 November 2002 @ 17:12:
Moet je dan eerst terug naar je oorspronkelijke versie als het is fout gegaan??
Mijn probleem is dat, na het starten van mtkflash, met welke parameters dan ook, er gewoon weinig gebeurt. Het programma start, en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Hoort hij geen foutmelding of zo te geven als er iets niet klopt??
Sowieso GEEN andere apparaten aan je zelfde ide kanaal hangen waar je drive aan hangt.!! Als je pech hebt flash je je verkeerde cdrom drive of zelfs je HD per ongeluk (ondanks juiste parameters !) Je zou dan niet de eerste zijn die dit voor elkaar krijgt met mtkflash!
Dus eff master<->slave switchen en evt primary<-> secondairy, dan zou het moeten werken. (been there done that
PS: Valt me nu net te binnen... moet die 12x liteon wel met mtkflash geflashed worden ? Kan zijn dat je P-flash nodig hebt... zou je eff op cdfreaks forum moeten zoeken.. daar staat het waarschijnlijk.
http://www.alexander-noe.de/Firmwares/
Andy schreef op 11 November 2002 @ 16:50:
Vrolijk heb ik hiervoor het benodigde programma's + bin verzameld en daarna het flashen gestart.
Toch vreemd dat je daar 'allemaal' dingen voor hebt verzameld (programma's plus bin), want op de liteon site staat gewoon een een downloadbare installer (voor onder windows) waar alles in zit.Andy schreef op 11 November 2002 @ 17:05:
De firmware heb ik bij Lite-on vandaan gehaald
Site is www.liteonit.com en de firmwares staan op http://www.liteonit.com/english-load-firmware.htm , maar dat zal nu wel te laat zijn...
U hoort nog van ons........
over en uit!