sjeez, veredelde oordopjes zeg 
Neem dan een setje streetsyle dingen (met zo'n stuk plastic/rubber achterlangs)
Neem dan een setje streetsyle dingen (met zo'n stuk plastic/rubber achterlangs)
Ze zijn wel apart, check die schroefjes dan 
LuNaTiC: kewl he, misschien iets voor jou
LuNaTiC: kewl he, misschien iets voor jou
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
vette dingetjes... vast veel te duur
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
...en ze hebben een stuk mindere geluidskwaliteit als de 4 jaar veel goedkopere oude Sony E888 dopjes 
ik zocht een tijdje geleden goede dopjes en heb er een stuk of 4 getest (waaronder deze en de Sony)
ik zocht een tijdje geleden goede dopjes en heb er een stuk of 4 getest (waaronder deze en de Sony)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
gaaf
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Serieus? Mooi, dan hoef ik m'n 4 jaar oude E888's niet af te danken voor deze B&O'sMooooody schreef op 11 november 2002 @ 17:28:
...en ze hebben een stuk mindere geluidskwaliteit als de 4 jaar veel goedkopere oude Sony E888 dopjes
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
wat kosten ze ?
250 euro ?
ik hou het wel bij me dood normale sony oordopies
zelfde geluid en 10 euro ofzo kosten ze
250 euro ?
ik hou het wel bij me dood normale sony oordopies
zelfde geluid en 10 euro ofzo kosten ze
Canon EOS 80D En wat glaswerk
oh nou ja...6 jaar...in ieder geval erg langExirion schreef op 11 november 2002 @ 21:35:
[...]
Serieus? Mooi, dan hoef ik m'n 4 jaar oude E888's niet af te danken voor deze B&O'sOverigens draaien de E888's al zeker een jaar of 6 mee dacht ik...
E888 zijn nogsteeds de beste dopjes voor onder de 100 euro...
eigenlijk wel vreemd dat ze nog geen opvolger hebben gepland (E999 ofzo)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
155,- Moet zeggen dat ik meer geef om looks dan om dingen die ik met mijn bijna 30 jaar niet meer hoor. Heb ze ook niet getest. Wilde dopjes die niet uit mijn oren vielen als ik aan het biken ben em hou er van als iets er mooi uit ziet.. Overpaid zijn ze zeker, maar das met veel dingen die ik mooi vindt
155 euro?? djeesOzBoz schreef op 11 November 2002 @ 22:25:
155,- Moet zeggen dat ik meer geef om looks dan om dingen die ik met mijn bijna 30 jaar niet meer hoor. Heb ze ook niet getest. Wilde dopjes die niet uit mijn oren vielen als ik aan het biken ben em hou er van als iets er mooi uit ziet.. Overpaid zijn ze zeker, maar das met veel dingen die ik mooi vindt
waarom niet zo een trilding die je op glas kan zetten zodat ie resoneerd..
doe je zo een ding op je fiets.
"Je fiets als geluidsweergever
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Pagina: 1