Ik heb deze router een Alcatel Speedtouch draaien voor ADSL (planet), echter met connecten naar me ADSL modem heeft hij heel veel problemen. Hij connect niet, soms na 1 minuut, soms na 10 minuten pas of in dit geval helemaal niet meer
. Heb me ADSL router op DHCP server moeten zetten, anders deed hij helemaal niets. Instellingen lijken goed te staan (service ip 10.0.0.138, my ip 10.0.0.150 subnetmask 255.255.255.0 en hostname niets. Als hij geconnect is, gaat het goed, echter loopt de router ook wel eens vast.......help
Verwijderd
Volgens mij is het gewoon een kut-router!! Grote miskoop, lees derest van alle forums die je kutn vinden over "ARK SOHO" maar. Iedereen heeft problemen.
Er is nog niemand geweest die zegt van: ja ik weet het! zo moet het.
Het is mij niet eens gelukt om in te loggen!!
Het enige wat goed werkt is m'n netwerk. Maar m'n ADSL (mxstream) internet krijg ik niet aan de praat hoor!!
Het is gewoon een kut-ding, kijken ofdat ik hem iemand anders aan kan smeren, dan koop ik zelf wel een nieuwe!!
Het enige wat goed werkt is m'n netwerk. Maar m'n ADSL (mxstream) internet krijg ik niet aan de praat hoor!!
Het is gewoon een kut-ding, kijken ofdat ik hem iemand anders aan kan smeren, dan koop ik zelf wel een nieuwe!!
Daar heeft hij natuurlijk ook nix aanVerwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 22:30:
Volgens mij is het gewoon een kut-router!! Grote miskoop, lees derest van alle forums die je kutn vinden over "ARK SOHO" maar. Iedereen heeft problemen.
oude koe
[ Voor 19% gewijzigd door Wirehead op 02-02-2003 00:01 ]
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Dit topic is gesloten.
![]()