Toon posts:

Sitecom Wireless Home station

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die ervaring heeft met de Sitecom Wireless Home Station?
Dit is een WiFi accesspoint / router / hub in één, met een aantrekkelijke prijs van ca. € 220.

Ik wil hem kopen, maar wil eerst wat gebruikers ervaringen horen. :)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
bij mij zogen m`n sitekoms , en ik vind linksys wel lief en die is d8ik nog goedkoper ook

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:29
Zijn er ondertussen meer gebruikers van dit apparaat? Ik zit te twijfelen tussen een Linksys Wireless router en deze. Deze heeft een printservertje als extra, maar ik weet niet hoe het met het bereik zit. Software enzo is allemaal wel OK, ik heb nl. beide manuals doorgespit en kan maar weinig verschillen vinden.

Zijn er mensen die mij kunnen vertellen over het bereik van hun Sitecom Wireless Home Station? :>

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
==> NT :)

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
ik heb em van het weekend gekocht en geinstalleerd. Nog geen problemen tegen het lijf gelopen. ik heb er 3 pc's aan gehangen via vast netwerk aansluiting , 1 draadloos via pc card voor notebook , en de printserver op alle pc's uitgeprobeerd.
alles werkt vlekkeloos...! Leuk machientje dus , voor een zeer schappelijke prijs , aangezien sitecom de enige is volgens mij , die ook nog die printserver er als extra op heeft zitten.

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:37
Ik had er een, maar weer ingeruild voor een WL-06. Dit vanwege het feit dat ik de overige functies (switch, router, firewall, printserver) niet gebruikte. Ik heb nu die WL-06 (los accesspoint) op dezelfde plek geïnstalleerd als waar ik het homestation had, maar het bereik is beter. Ik gebruik overigens ook een Sitecom pc-card.

Voor de prijs zou ik het niet laten, bij de zaak waar ik het kocht (rebopc) scheelde het slechts € 5,- in het voordeel van de WL-06.
Pagina: 1