[XP]update /s: op een NIET XP systeem

Pagina: 1
Acties:

• johu
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-01-2024
Ik wil een WinXP cd updaten met SP1 via het "update" comando, maar op mijn win2k machine kan ie dan bepaalde dll's niet vinden.

Deze kan ik wel uitpakken via "extract" maar lijkt met niet DE oplossing.

Kan je uberhaubt een SP1 update uitvoeren op een officiele "/i386/" directory op een NIET Windows XP machine ?

Verwijderd

SP1 is toch alleen voor winXP :Y)

• johu
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-01-2024
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 15:43:
SP1 is toch alleen voor winXP :Y)
Ja ok :) Ik had d'r dus ook nog ff bij moeten zetten:

Ik wil n.l. een WindowsXP installatie cd met SP1 geintegreerd, voordat ik een XP systeem installeer.

Verwijderd

johu schreef op 11 november 2002 @ 15:46:
[...]

Ja ok :) Ik had d'r dus ook nog ff bij moeten zetten:

Ik wil n.l. een WindowsXP installatie cd met SP1 geintegreerd, voordat ik een XP systeem installeer.
hm de windows XP cd kun je kopen in de winkel }:O }:O }:O :+ :D
en SP1 kun je toch gewoon downloaden _/-\o_

Ik had eerst ook een mooie winodws XP cd(niet legaal :9 ) mar toch is het me gelukt om daar Sp1 overheen te zetten, dmv behulpzaamheden wat geloof ik niet mag op got.

Verwijderd

doe het toch maar op de moeilijke manier:
hetzij VMware draaien, XP erin installeren en SP1 integreren in de installatiedirectory en daarna branden, hetzij XP fysiek installeren op FAT32, SP1 over de i386 directory heengooien en daarna in DOS alles verwijderen behalve die i386 directory, waarna je de installatie via WINNT.EXE opstart.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59
johu schreef op 11 november 2002 @ 15:34:
Ik wil een WinXP cd updaten met SP1 via het "update" comando, maar op mijn win2k machine kan ie dan bepaalde dll's niet vinden.

Deze kan ik wel uitpakken via "extract" maar lijkt met niet DE oplossing.

Kan je uberhaubt een SP1 update uitvoeren op een officiele "/i386/" directory op een NIET Windows XP machine ?
Het werkt onder 2000 en XP, heb hier laatst op m'n W2K pc ook een slipstreamed XP SP1 gemaakt, geen probleem. Let er wel op dat je als target directory niet je i386 directory opgeeft maar de directory waar zich \i386 in bevind. Zie ook hier voor een handige handleiding.
Pagina: 1