Voordat ik begin en voordat jullie gaan vragen..... JA ik heb de search gebruikt en JA ik heb op internet gezocht en heb GEEN oplossing gevonden op mijn vraag.
Ik ben in het bezit van een plexwriter 8/4/32A en probeer audio cd's te branden.
Na 5 % (tijdens lead-in branden) houd de led op met branden van de cd rom en kan ik 'em ook niet meer ejecten.
Oftewel...moet met task manager die Nero uit de geheugen knikkeren.
Op zich is dit al een 'doodgewone' probleem die met search ook te vinden is, maar als ik mijn cd-rom in een andere pc stop, dan doet 'ie het weer wel !!
Ik heb op mijn eigen pc de software vernieuwd en andere lege cd's geprobeert en steeds krijg ik hetzelfde probleem.
Ik heb ook de lens schoongemaakt en de cd op een andere poort gegooid
Niets werkt !
wat te doen ?
Ik ben in het bezit van een plexwriter 8/4/32A en probeer audio cd's te branden.
Na 5 % (tijdens lead-in branden) houd de led op met branden van de cd rom en kan ik 'em ook niet meer ejecten.
Oftewel...moet met task manager die Nero uit de geheugen knikkeren.
Op zich is dit al een 'doodgewone' probleem die met search ook te vinden is, maar als ik mijn cd-rom in een andere pc stop, dan doet 'ie het weer wel !!
Ik heb op mijn eigen pc de software vernieuwd en andere lege cd's geprobeert en steeds krijg ik hetzelfde probleem.
Ik heb ook de lens schoongemaakt en de cd op een andere poort gegooid
Niets werkt !
wat te doen ?