Toon posts:

[.net] architectuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor een opdracht zoek ik de .net archtectuur (zeg maar UML diagram), tenminste van de IL. Weet iemand waar ik die eventueel kan vinden, op microsoft kan ik het echt niet vinden.......

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

ROFL, hoeveel A0-papier heb je op voorraad? :P

Professionele website nodig?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
• Welk van de vele UML diagrammen bedoel je
.NET is niet opensource
• Ik hoop dat je van knippen en plakken houdt om je a4'tjes op een muur van 10x10 te plakken :)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om de hierarchische opbouw van de IL....
maar just in case: papier genoeg.

alleen de toner is bijna op... :)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 15:58
Check misschien eens de MS site....
(Ik wist ook niet dat je van een taal een UML diagram kon hebben :? )

https://fgheysels.github.io/

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

whoami schreef op 11 november 2002 @ 16:20:
Check misschien eens de MS site....
(Ik wist ook niet dat je van een taal een UML diagram kon hebben :? )
Ken je de posters van de VCL die bij Delphi zitten (Object Hierarchy)?? Ik gok dat de topicstarter zoiets wil hebben van .NET (C#) in UML vorm.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 15:58
Creepy schreef op 11 November 2002 @ 16:26:
[...]

Ken je de posters van de VCL die bij Delphi zitten (Object Hierarchy)?? Ik gok dat de topicstarter zoiets wil hebben van .NET (C#) in UML vorm.

De VCL van Delphi kun je vergelijken met het .NET framework (de base-classes van .NET). De topicstarter spreekt over een UML diagram van de IL (Intermediate Language).
Maar het lijkt me idd wel waarschijnlijker dat de TS bedoelt op een diagram van de .NET base classes.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de opbouw van de IL. Aangezien deze object-georienteerd gedefinieerd is kan het best UML zijn, maar de woorden '(zeg maar uml diagram)' waren meer bedoeld als voorbeeld van wat ik zoek.

Verwijderd

For detailed descriptions of MSIL instructions, see the documents in the Tool Developers Guide directory of the .NET Framework SDK.
Stel voor dat je daar es kijkt?
Pagina: 1