Toon posts:

Vage keyrate PIII

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vaag probleempje :

ik heb op mijn werk een aantal clients draaien, nu draait er ook een PIII 450 die normaal zo'n 1.6 mkeys/sec haalt..

Als ik 's morgens kijk wat ie de nacht ervoor uitgevreten heeft, heeft ie soms nog niet een WU af :(

Op dit moment draait ie gewoon wel goed...

PIII 450
Aopen mobo (type weet ik niet, BX chipset)
128 MB pc100 mem
Windows 95
dnetc v2.8010-463-CTR-00071213 for Win32 (Windows 4.0).

Verwijderd

Staan er toevalig screensavers geinstalleerd???

Verwijderd

en/of energiebesparingsopties?

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
Kijk es of 'ie standby gaat.
Had ik eerst ook, en dan doet 'ie dus niets :( Had ik hem een dag aan laten staan, had 'ie niks gedaan :(

Verwijderd

Topicstarter
geen energiebesparing, geen screensavers helemaal nix :(

Verwijderd

Hmmm..
dito probleem..
maar nog niet naar de energiebesparing gekeken
morgen meteen fff doen!

Verwijderd

was er niet toevallig een prog vast gelopen, wat je niet meer zag, had ik laatst ook

denk je napster te hebben afgesloten, is hij vast gelopen dus nix gedaan :(:(

Verwijderd

Topicstarter
nee hij doet gewoon niks..

geen programma's vastgelopen...

ik snap er niks van...

Verwijderd

zo'n lullig programmaatje wat je CPU-temperatuur in de gaten houdt kan er trouwens ook voor zorgen dat je keyrate drastisch Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/down.gif.

Als je het probleem alleen 's avonds en 's nachts hebt, lijkt het me toch een eNeRGiebesparingsgevalletje.

Verwijderd

Topicstarter
het enige wat ik aan heb staan is dat de monitor automatisch uitgaat na 10min...

dit heb ik op alle computers op mijn werk.. de rest heeft dus nergens last van

maar ik zal ff proberen om die uit te zetten dan...

Verwijderd

Waarschijnlijk schakeld je harde schijf zich naar een tijdje uit.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Dat je hardeschijf uitschakeld na een tijdje is niet erg, want na het voltooien van een blokje word je HD vanzelf weer geactiveerd om een blokje te plaatsen en op te halen.

Het programma plaats het te kraken blokje in je geheugen en heeft totdat het blokje gekraakt is je HD niet meer nodig, daar ligt het dus niet aan.

Dredge:
Het kunnen 2 dingen zijn.
- Je hebt toch per ongeluk de instelling staan dat hij na een periode op standby gaat (je systeem).
- Je hebt verborgen programma's draaien (een enkele keer ctrl-alt-del indrukken helpt kijken welke)

Tja, het moet 1 van deze 2 zijn.

Verwijderd

Ik kwam ken iemand die hem de hele nacht aanhad en die zei dat hij niks meer dee omdat de harde schijf zich uitschakelde, lult die dan wat (kan maar zo hoor)
Pagina: 1