Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

goedkoopste gprs, welke provider?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik zoek me helemaal gek maar kan geen goede info vinden.

wat ik zoek is dus een gprs aansluiting om goedkoop emailberichten te ontvangen want gratis sms op internet werkt dus niet echt meer.
Ik bel amper (10euro p.j.) dus het moet zo goedkoop mogelijk,hier zijn mijn vragen.

- kun je gprs op een prepaid aansluiten?had iets gehoord dat dat bij BEN mogelijk is.
-kun je nadat je een gratis abbo hebt afgesloten er een gprs bij stoppen?
-wat zijn de prijzen van de providers per mb, kan alleen o2 vinden (1.50)
-heeft dutchtone nu gprs? ivm meenemen belbundel voordelig voor mij.

als iemand een goed idee heeft laat het me weten aub, maar kpn valt eigenlijk wel af want die heeft geen bereik in mijn huis, voorkeur gaat naar vodafone scheelt me gewoon 40 uur of meer standby!!!

bedankt.

Verwijderd

Dutchtone heeft nog geen gprs.. de MotherF...rs..

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:58

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik ben zaterdag in een dutchtone winkel geweest. Vanaf januari gaat GPRS de lucht in met een reclame campagne. Voor mensen die er specifiek om vragen is het al vanaf begin/half december mogelijk om het aangesloten te krijgen.
Kan op alle vormen, dus ook op pre-paid!
Dus als je Dutchtone wilt, moet je nog ff wachten...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Ik kan je alvast zeggen dat vodafone met een dienst gaat komen, dat het bv 0.1eur per kb kost of zo, .. zonder abbo

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 14:50:
Ik kan je alvast zeggen dat vodafone met een dienst gaat komen, dat het bv 0.1eur per kb kost of zo, .. zonder abbo
Zal wel iets minder dan 0,1 zijn, de meeste aanbieders bieden op het moment al GPRS voor 0,025/Kb (200Kb databundel bij KPN i-Mode of Ben GPRS "vrij")

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Het tarief van Ben is 25,- per MB. Je kan ook een abonnement nemen van 4,21 per maand en dan is het tarief 4,21 per MB. Voor 12,61 per maand wordt het tarief naar 0,84 per MB teruggebracht...

Ik zou alleen graag zien dat het tarief vanzelf omlaag gaat als je meer gebruikt, want ik vind 25,- per MB een beetje gevaarlijk.

Ach, al lang blij dat ik niet bij Dutchtone Ben ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

volgens mij is O2 zeker de goedkoopste qua prijs per MB!!

€ 1,50 per MB

Zuiver bellen abonnement

edit:
Oeps.. had je zelf ook al vermeld

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
idd o2

Verwijderd

Zijn er in Nederland nog geen flatfee GPRS abonnementen? Ik betaal nu 200RMB per maand (ongeveer 24EUR) volledig flatfee -- ik zou het jammer vinden als er geen flatfee oplossingen zijn in Nederland (ik kom in Feb '03 weer terug naar NL).

Heeft iemand hier meer info over?

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
jvo schreef op 11 November 2002 @ 21:30:

Is Dutchtone zo slecht dan ? Bij Typhone.nl hebben ze een leuke Dutchtone aanbieding.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lord of the Pentium schreef op 13 November 2002 @ 19:56:
[...]

Is Dutchtone zo slecht dan ? Bij Typhone.nl hebben ze een leuke Dutchtone aanbieding.
Nou bij dutchtone hebben ze dus als enige geen GPRS...

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
_Richie_ schreef op 14 November 2002 @ 08:51:
[...]

Nou bij dutchtone hebben ze dus als enige geen GPRS...
Maar dat wordt zeer binnenkort gefixed, is het voor de rest ook slecht ? Ik bedoel ontvangst enzo ?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Lord of the Pentium schreef op 14 November 2002 @ 21:42:
[...]

Maar dat wordt zeer binnenkort gefixed, is het voor de rest ook slecht ? Ik bedoel ontvangst enzo ?
In ieder geval beter dan Ben en O2. Het hangt er natuurlijk wel af van de plaats.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

jvo schreef op 11 november 2002 @ 21:30:
Het tarief van Ben is 25,- per MB. Je kan ook een abonnement nemen van 4,21 per maand en dan is het tarief 4,21 per MB. Voor 12,61 per maand wordt het tarief naar 0,84 per MB teruggebracht...

Ik zou alleen graag zien dat het tarief vanzelf omlaag gaat als je meer gebruikt, want ik vind 25,- per MB een beetje gevaarlijk.

Deze bedragen zijn overigens zonder BTW. Ik heb zo'n abo'tje van 5 Euro in de maand en daar heb ik meer dan genoeg aan.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Pagina: 1