Toon posts:

MSI 845E Max2 + Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit MoBo met zo'n extern bluetooth antennetje. Heeft iemand dit al aan het werk gekregen?

De manual en software van MSI zijn onbegrijpelijk en ik krijg dit zooitje niet werkend. (heerlijk als ze wel de software updaten maar niet de manual en je dus aan allebei niks meer hebt)

Ik blijf de melding krijgen "No local bluetooth-device detected" en mijn Nokia 6310 is nog steeds alleen.

Iemand dezelfde evaring of misschien een oplossing?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Is die Nokia 6310 wel 100% bluetooth compatable? Heb je de laatste versie van de bios? http://www.msi.com.tw/pro....php?UID=366&NAME=MS-6704

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:03

TTLCrazy

Listen to Frankie

kheb bij mn broer een msi kt4 ultra geinstalleerd, ook met bluettooth en zon antennetje, en dit werkt op zich wel

alleen ik krijg het niet werkend met pc suite van nokia, die ziet gewoon zn mobi niet (nokia 7650)

ik kan wel een paar maken via de bluetooth software van msi en dan dus ook het modem van de nokia gebruiken via bluetooth

misschien moeten we wachten totdat microsoft officieel bluetooth gaat ondersteunen in windows

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Verwijderd

nokia is volgens mij idd niet volledig bt compitable

Verwijderd

Topicstarter
Dus de 6310 werkt niet met MSI-bluetooth?

gdvrdegdvr waarom heb ik dan bluetooth op mijn moederbord?

Toch heb ik het gevoel dat het aan mijn hardware ligt dan aan de 6310.
Ik heb niet het gevoel dat mijn mobo de antenne herkent.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand dit MoBo met zo'n externe antenne?
Kan iemand me vertellen hoe dit in "System" dient te staan?
Nu staat er namelijk alleen bluetooth Lan-adapter in "System".

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 11:45:
Heeft iemand dit MoBo met zo'n externe antenne?
Kan iemand me vertellen hoe dit in "System" dient te staan?
Nu staat er namelijk alleen bluetooth Lan-adapter in "System".
Dat klopt als een bus
Verder moet je je bluetooth omgeving installeren, dat doet de installer die bijgeleverd word
ik heb hier ook een 845PE Max2 BFIR (bluetooth,lan,raid en firewire)
Ik heb ook een losse bluetooth usb module, daarmee kan ik zonder problemen verbinding maken, snelheid voor internet is dan nog altijd 70 KB/s

De manual is idd niet zo uitgebreid als je zou willen, maar beetje rondkijken in de software helpt goed..

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Verwijderd

Je Bluetooth systeem zou je Nokia wel moeten herkennen, anders klopt er iets niet met je hardware. Echter ondersteund de Nokia software alleen maar bluetooth hardware van Nokia zelf in de vorm van een Nokia bluetooth card.
Pagina: 1