Toon posts:

tony hawk 2 al uitgespeeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik moet nog 2 levels halen end an heb ik tony hawk's pro skater 2 uitgespeeld

heeft al iemand elk level gehaalt??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:05
nee heb hem nog niet uit hoor moet nog 3 levels ongeveer denk ik hoor ...maar ik heb ze wel allemaal al gespeeld hoor en hij is echt goed hoor .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in Philadelphia, maar dat vind ik echt een K*T level. Maaruh Enigma, geef zaterdag dan maar eens een show-tje weg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik heb hem gister net uitgespeeld :-(, best jammer eigenlijk, nu is de echte lol eraf. Het uitspelen ging eigenlijk best snel voor een playstation spel, ik deed er een kleine week over. Ook jammer is dat als je het laatste echte level haald dat je helemaal geen leuke extra baan krijgt, maar een stom skateparkje met geen boeiende dingen

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 10:49

Type-R

One Minute Shakin

AARG!!!

hoe hebben jullie hem??!

geimporteerd uit USA ofzo??
IK VIND HEM NERGENS HIER!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
pfff.. al lang! :)
was opzich niet al te moeilijk..
maar het ruled wel om nu alle secret dingen te ontdekken.. en de multiplayris ook wel gaaf.
(de grafiti mode dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lol, het zal wel aan mij liggen maar ik blijf hem zwaar lastig vinden ;).. Kan nog steeds niet veel van die klote truukjes ;)
Oh ik ben in level 3 ;) Dan moet ik er nog zeker 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppf ik kan em niet vinden :(

wel op de psx maar niet op de pc, en laat ik nou net alleen een pc hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 10:49

Type-R

One Minute Shakin

kan iemand mij vertellen hoe ze hem gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik het zo zeggen: er is een ISO te downloaden dus misschien dat er nu een belletje gaan rinkelen ;-)
En volgens mij kun je ook wel via import-kanalen aan het spel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

En laat ik het ook zo zeggen, er is ook ergens een rip te vinden van 51*2.88mb>:)>:)

Maar goed, jullie kunnen me niks maken, want ik heb het origineel ook besteld, lekker puh!:)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik heb hem ook al uitgespeeld, alles 100%, alleen als ik het laatste land (Bullring, Mexico) heb gehaald, loopt het spel vast, zonder eerst te saven :(. Heb overigens ook alle stats en skateboards gekocht.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitspelen was eitje... Heb 3 levels niet helemaal af 1 op 40%, en op 80% en 1 op 90%... Er zitten echt een paar kutmaps bij...
Ik heb wel alle skills op het beste... En bijna alle truukjes...
Vooral die toernooitjes zijn gein :)
Veel geld voor nix :)
Elke keer rond de 97 punten bij die toernooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met die scateboards?
Die komen helemaal niet vrij bij mij...
Moet je een speciaal ventje hebben ofzo...
Ik heb nl custom gedaan... :)
Wat is jullie hoogste score bij dat 2e toernooi ? Die skate dome ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 19:18

Raimond613

Simracer

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 10:17 schreef X-Terminator het volgende:
Ik heb hem ook al uitgespeeld, alles 100%, alleen als ik het laatste land (Bullring, Mexico) heb gehaald, loopt het spel vast, zonder eerst te saven :(. Heb overigens ook alle stats en skateboards gekocht.[/quote]Ik heb m vanmorgen uitgespeeld, en kreeg precies hetzelfde... :(
jij hebt zeker ook die warez-rip :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 12:22 schreef Raimond het volgende:
Ik heb m vanmorgen uitgespeeld, en kreeg precies hetzelfde... :(
jij hebt zeker ook die warez-rip :)[/quote]Precies :).

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu in Philly maar kom daar nog niet echt verder
wat zijn de liptricks, soort handplants? maar waar doe ik die en hoe drain ik de fountain
en die awning (luifel?) hoe doe ik die

vertel vertel
en hoe ik er aan kom eeuh heb hem nu bijna 2 weken >>> download iso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem 15x uitgespeeld, dus met alle skaters. Twee extra levels unlocked. Moet nu nog 3 gaps en dan heb ik ook Private Carrera unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Hawk kicks ass !
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Wat is nou een beetje goede manier om punten te halen en bijv een competitie te winnen?
Ik heb marseille gehaald door gewoon wat 540's en 720's al dan niet perfect te maken en dat was genoeg voor een 2de plek :). Maar eerste lukt niet echt.
En sowieso.. wat zijn goede tricks om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel mogelijk grinds en kickflips aan elkaar plakken met behulp van manuals en als het ff kan speciale gaps meepakken. uhm download deze filmpjes maar eens en stop je tong daarna weer terug in je mond :)
www.tonyhawk2.com/THPS2/Movies.html

uhm...deze is leuk (marseille)
www.tonyhawk2.com/THPS2/movies/b.mpg
GRTZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal meestal 97 pts ofzo...
Gewoon 720's met crossbones en muts en judo's met 3 kickflipjes erbij ofzo... Dan krijg je 20k per jump... Dan heb je in 1 min. zo 140k... Je moet alleen niet vallen... Max 1x per heat anders krijg je veel aftrek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aars... Dat filmpje van Marseille is nep...
Nou jah... Hij is wel echt, maar met cheat gespeeld denk ik...
Mijn ventje heeft de allerbeste skills... Dat 1e stuk wat hij doet kan ik ook wel... Maar na een tijdje val je vanzelf om met manuals en grinden... Ookal heb je alle skills het hoogst... Met wat die kerel doet zou je 1.000.000 punten halen... Ik heb het geprobeert maar het kan NOOIT... Onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.000.000 niet mogelijk......... dacht het wel. Ik heb op bijnaalle levels meer als 1.000.000 punten gehaald, zonder cheats. Alleen op Skate Ventura heb ik net geen 1.000.000 gehaald.

Mijn highscore in Marseille is 1.765.000
Hoogst gehaalde combo in Marseille 659.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check dat filmpje
Ik zeg ook niet dat een totaalscore van 1.000.000 niet mogelijk is maar wel van 1 truuk...
Die kerel grind veel te lang zonder te vallen... Kan nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met wat die gast doet haal je geen miljoen. Voor die 659.000 moest ik langer doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

ik ben net bij de 2e level, maar ik vind het maar moeilijk hoor!! Ken mijn gamepad ook nog niet helemaal hoor:)

Ennuh, heeft iemand een url met alle trucs die er zijn, vooral de specials?? Ik heb 'em een keer gezien, maar ben url vergeten!:)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:12

Asphyxion

I am, therefor I think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K*T ik heb een rip versie gedownload maar als je dan bij het derde toernooi een medaille houdt dan wiltie een flimpie gaan kijken maar er zitten geen filmpjes vij dir rip dus flipt ie eruit en nu kan ik niet verder komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom doet die sportplanet het nooit bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
Kan iemand me misschien een meeltje sturen waar ik het best m'n back-up van dit spel kan downloaden?

tnx

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
okay opkay ik ga even iets heel doms vragen :)
hoe maak je zon screenshot? (zonder extra software te installeren).
Enne zon filmpje?

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook al uitgespeeld (Tony Rules :)!!!)
Maar ik begrijp nog steeds dat "Ollie the hydrants" in NY, Tailslide the venice ledge (venice beach) en Drain the fountain in Philly betekenen (voor de PSX geimporteerde versie) Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie misschien hoe ik de secret tape in School II moet halen? Ik kom maar niet op dat gebouw. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in de richting van het uiteinde van de vlaggemast kijkt, zie je een gebouw... Daar moet je eerst op... Rij om... Naar de achterkant van dat gebouw... Daar zie je een paar blank houten platen liggen... Ga verder terug, naar de ramp... Kom zo hard mogelijk aan, stukje naar beneden over die planken en dan het dak op... Je komt maar zelden in 1x op het dak, meestal kan je nog net de grind knop inbeuken en op het randje landen, en dan op het dak, overspringen op die vlaggenmast aan de overkant... Dan een soort geheim gedeelte waar je de laaste bucks kan pakken....
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 20:42 schreef Thomas B. het volgende:
Maar ik begrijp nog steeds dat "Ollie the hydrants" in NY, Tailslide the venice ledge (venice beach) en Drain the fountain in Philly betekenen (voor de PSX geimporteerde versie) Anybody?[/quote]Ollie the hydrants: ollie'en over de 3 brandkranen die in de stad staan. je moet de ollieknop wat langer ingedrukt houden anders doet ie het noet (bij mij tenminste).

Tailslide Venice Ledge: ga naar de QP waar die 2e zwerver ligt (onderaan een trap). spring over die QP en je komt in een soort 'geheime plek'. als je dan daar effe rondkijkt zie je op de muur staan 'Venice Beach Ledge' met een pijl die naar een trap wijst. tailslide over de trapleuning en klaar is .... :)

Drain the fountain is mij nog niet gelukt...

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5n1gg3lb1t, ik heb ook de geripte... Maar nergens probs mee... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik nog 2 vraagjes over Marseille!
Hoe krijg je in hemelsnaam die biljetten in dat level? De ene waarschijnijk met een wall ride en die op de doek dan? Wil maar nie lukken. Secret level is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drain the fountain = Vanaf het begin meteen grinden op de curb voor je, dan een manual in de jumpramp en ollien over the most obvious gap, landen in een manual en de handrail grinden. nu heb je heel veel vaart en blijf je rechtdoor gaan, meteen loien vanaf de jump en je land op het dak waar je de kranen kunt omdraaien.

Geld in Marseilles = meteen vanaf de start links richting de balk waar het boven hangt. Dan vanuit de ramp rechtdoor ollien en grinden en je hebt hem. De andere moet je idd eerst wallriden, meteen ollien en grind indrukken en je grind bovenop de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hehe, eindelijk begin ik het ook een beetje door te krijgen. In de eerste 2 competities net goud gehaald (die 2de is een LEKKER level zeg ;)). Alleen ik mis in de 2 de competitie nog bankbiljetten en die ZIE ik gewoon nergens... is er een geheim stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, vanuit start positie rechtdoor gaan. Achterin het level is een verhoging met bomen. Tussen die bomen staat zo'n lantaarnpaal die door het hele level verspreid staan. Deze paal wordt ondersteund door een plankje, rij dit plankje kapot en er opent zich een nieuw gedeelte van het level waar geld ligt.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik vind het een prachtig spel, ben nu net dit weekend begonnen, maar ik krijg die manual tussen tricks niet onder knie. Als ik in een manual zit kan ik niet echt een zo'n quarterpipe opkomen dus kan ik geen tricks doen die veel punten waard zijn, maar ik lijk ook niet te kunnen landen in een manual in zo'n pipe, wat doe ik dan toch verkeerd?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuals zijn er om lange combo's te maken van ene grind naar de andere grind. Zo krijg je ook veel punten. Door een lange combo te doen krijg je vaak ook meer vaart en kun je wel vanuit een manual een QP invliegen.
Landen in een QP met eenmanual is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het belachelijk dat ie je 'balans'onthoud al;s je een manual hebt gemaakt.... kom je bijna flikkerend een pipe af... maak je een manual.... grind je... lig je gelijk plat.... trieste zooi

me record is nog steeds maar 750k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 11:37 schreef Pirm1 het volgende:
Manuals zijn er om lange combo's te maken van ene grind naar de andere grind. Zo krijg je ook veel punten. Door een lange combo te doen krijg je vaak ook meer vaart en kun je wel vanuit een manual een QP invliegen.[/quote]Ah, dus het is helemaal niet de bedoeling om met manuals QP tricks aan elkaar vast te knopen? Meer de bedoeling om een boel mooie grinds te maken en dan te eindigen met een goede QP trick of liptrick?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Landen in een QP met eenmanual is onmogelijk.[/quote]Had ik na de tienduizendste keer op m'n bek gaan ook wel verwacht :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 22:17 schreef Pirm1 het volgende:
yep, vanuit start positie rechtdoor gaan. Achterin het level is een verhoging met bomen. Tussen die bomen staat zo'n lantaarnpaal die door het hele level verspreid staan. Deze paal wordt ondersteund door een plankje, rij dit plankje kapot en er opent zich een nieuw gedeelte van het level waar geld ligt.
Suc6[/quote]Bedankt, ik heb hem nog niet gezien maar dat komt dan hoop ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Combo's maken is de beste manier om punten te halen. Doe het volgende :
Fliptrick -> Grind -> Fliptrick -> Manual -> Fliptrick -> Grind -> Fliptrick -> Manual ->
Fliptrick -> Grind -> Fliptrick -> Manual -> en zo maar doorgaan. In het begin zul je vaak op je gezicht gaan maar hoe vaker je het doet, hoe beter je leert hoe lang je door kunt gaan. Tot je op den duur de prefecte combo's kunt maken in ieder level.
Om de meeste punten te halen moet je de specials leren. Als je een combo maakt met allemaal specials erin zul je zien dat je veel en veel meer punten haalt dan zonder specials.

Ik stel altijd 4 grindspecials in en 1 manual special. Zo kun je superscores halen.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je wat toetsen combis op kunne schrijven voor die neger zijn specials? ik haal wel 700k, maar nooit een special...

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kareem Campbell bedoel je? Zijn special is de Nosegrind to Pivot en die voor je als volgt uit :

Ollie en dan naar onder, naar boven en grind.

Deze trucks kun je zelf ook instellen naar wat jij het fijnste vindt. Dus als je liever links, rechts doet , stel je dat in.
Zelf vind ik links, rechts en grind of het tegenovergestelde en naar beneden naar boven en grind de fijnste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

up!

hier kan ik veel van leren...:) ik ben nu in de 4e level of zo...NY. Kan wel verder, maar ik wil eerst die level afmaken. Je hebt ergens bij het standbeeld een letter (van skate) of geld, hoe moet je dat in godsnaam pakken?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik hoop dat ik me dat nog goed herinner. Dat is de 'K' toch?
Dat is gewoon die ramp opskaten en springen. ;)..
Die letters vallen wel mee net zoals die coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 12:42 schreef Duderuud het volgende:
ik ben nu in de 4e level of zo...NY. Kan wel verder, maar ik wil eerst die level afmaken. Je hebt ergens bij het standbeeld een letter (van skate) of geld, hoe moet je dat in godsnaam pakken?[/quote]Heel veel vaart maken en de spatiebalk ingedrukt houden, dan door dat 'tunneltje' naar de voet van het standbeeld rijden, zodat je over die stoeprand (die rond de voet van het standbeeld ligt) heen gelanceerd wordt. Als je dan spatiebalk loslaat vlieg je hoog genoeg om dat geld en die letter te pakken.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 15:55 schreef Raimond het volgende:
Heel veel vaart maken en de spatiebalk ingedrukt houden, dan door dat 'tunneltje' naar de voet van het standbeeld rijden, zodat je over die stoeprand (die rond de voet van het standbeeld ligt) heen gelanceerd wordt. Als je dan spatiebalk loslaat vlieg je hoog genoeg om dat geld en die letter te pakken.[/quote]Beter en makkeijker is om te airen in de QP tegenover het standbeeld. Zo krijg je heel veel vaart en kun je ollien op het moment dat je de rand raakt. Zo wordt je over het standbeeld gelanceerd en haal je de letter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan na het spel een paar keer uit te spelen perfect balans halen, zo kan je zolang je wilt blijven grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik kan steeds en steeds meer...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ja, je leert best snel. Ik kan nu best gave manual/grind combos trekken, vooral bij die dubbele pool in Marseille. Oneindig in rondjes grinden, manualen, grinden, etc :)

Pagina: 1