Toon posts:

Asus Ti 4600 dood??

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het begint al als ik mijn PC opstart...allemaal witte stippen door de tekst..ik heb een screenie genomen..ook kan ik geen games meer spelen (zowel direct3d en opengl) :( :(

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dutchmarn/video.JPG

Ik heb nog garantie en de kaart is ook niet overgeclocked

Verwijderd

Topicstarter
Wat of wat kan er mis zijn????? o en mijn exuses voor het nogal wat brede plaatje :+

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

M2B

terugbrengen en een nieuwe eisen dan >:)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38

m0nk

16-09-2003 15.15

gewoon terugbrengen! je hebt er veel geld voor betaald...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

screenshot is een rood kruisje bij mij.
treedt dit opeens op? of nadat je je case hebt geopend ofzo? "je kan geen games meer spelen" zwart beeld? foutmeldingen?

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me idd verstandig...ik ga me alvast voorbereiden op de strijd met de "verkoper" >:)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:46
en ten tweede gaat zo een moderator zeuren dat je niet mag kicken, dus dan zal ik maar wat neerzetten.
die grappen heb ik al eerder gezien, maar nu graag ff de specs duidelijk op een rijtje.
want hoeveel watt is de voeding, ik hoop minstens 300 watt.
anders moet je echt eens terug gaan met die kaart

• cablepokerface
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:53
Heb je geprobeerd om de detonator drivers te installeren van nVidia.com ipv de asus drivers die er standaard bij zitten?

Ik heb ook een ASUS (een wat oudere V6800), maar ik heb nooit een hoge pet op gehad van de drivers van ASUS (al is de hardware wel goed hoor) ...

ermm ... ff kijken .... hier:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_40.72

Verwijderd

Topicstarter
Het spel blijft haken..of ik zie geen menutexten..maar ik heb geen last van zwarte beelden

Verwijderd

Topicstarter
cablepokerface schreef op 11 November 2002 @ 12:34:
Heb je geprobeerd om de detonator drivers te installeren van nVidia.com ipv de asus drivers die er standaard bij zitten?

Ik heb ook een ASUS (een wat oudere V6800), maar ik heb nooit een hoge pet op gehad van de drivers van ASUS (al is de hardware wel goed hoor) ...

ermm ... ff kijken .... hier:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_40.72
Ik heb al last van beeldvervorming nadat de post is geweest (als je die lijst ziet met interrupts enzenz)

Verwijderd

Topicstarter
300 watt..degene die standaard bij de HQ08 kast word geleverd van aopen...ik ga straks even kijken wat ie doet in mijn andere PC..daar zat hij namelijk eerst in

• cablepokerface
nog een: probeer eens een ander XP theme ... heb je het probleem dan nog ? (Ik zit maar te gissen eigenlijk ...)

Verwijderd

Als je bij het opstarten al witte stippen op je scherm hebt, is het voor 99% zeker dat er een slecht geheugenchipje opzit.
Omruilen dus.

• cablepokerface
Je moet ff M2B (hierboven) meenemen naar de winkel ... die kan in een Super Sayan veranderen ... dat moet indruk maken ...

Verwijderd

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ik zie niet wat je al zelf allemaal hebt gedaan ? We kunnen hier allemaal gaan gissen maar dat schiet niet op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.