Toon posts:

[maxtor] of het een liquid of ball bearing is ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal, zometeen HCC dagen, dus eens effe kijken of er wat te upgraden valt... Aangezien ik de laatste tijd wel eens problemen heb met schijfruimte, dacht ik een extra HD te kopen. Misschien is het wel lache om een raid0 array te maken. Ik heb nu een maxtor d740x en ik heb ergens gelezen dat je een ball bearing en liquid bearing versie hebt. Als ik een raid0 array wil maken heb ik wel exact 2 dezelfde schijven nodig... hoe kan je aan de hand van het serienummer (6L nogwat in mijn geval) zien of het een liquid of ball is ?

Thx

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-03 14:28

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Volgens mij geeft die 'L' aan dat ie Liquidbearing is... maar kan me vergissen..

Pvouput live

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:43

Smarron

The bend

Het gaat om de 2e L. Als er een J staat heb je ball bearings, heb je L heb je liquid bearings.
Voorbeeld: 6L060J3
Dat is een ball bearing, staat er nu een L in plaats van de J, heb je liquid bearings.

Althans, zo was het ongeveer.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
heb je uberhoupt 1 poging gedaan om dit zelf op te zoeken?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb WEL een poging gedaan om zelf te zoeken, maar ik kwam op die maxtor site steeds op het verkeerde uit... IIG bedankt !

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In het vervolg beter zoeken en niet zo snel opgeven :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.