Ik ben van plan een TV kaart aan te schaffen. Na enig zoekwerk, niet alleen hier maar 'op het hele internet', ben ik er achter gekomen dat er een kaart is die op papier voldoet aan mijn eisen. Het gaat hier om de Terratec Cinergy 400.
Technical Details
Wat echter bij een TV-kaart OOK erg belangrijk is, is de beeldkwaliteit. Nu weet ik dat dit vooral afhankelijk is van het signaal wat het kabelbedrijf afgeeft, en de kwaliteit van de kabels die in je huis liggen, maar dat zit in principe wel goed. We hebben in huis momenteel 3 TV's, en alledrie hebben ze een goed beeld, dus ook met de kabel die naar mijn kamer gaat, momenteel voor radio, zit het wel goed.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze kaart, of een kaart met dezelfde tuner, die op de volgende foto (niet zo duidelijk) te zien is ?

FOTO DIRECT GELINKT VANAF HARDWARE.INFO
Technical Details
- Stereo TV on your PC
- Remote control for TV software and other applications
- Timer-controlled recording in VCD, SVCD or DVD format
- Time-delayed playback of a running recording (in VCR software)
- Video recording using common compression methods (DivX, etc.)
- SVHS and video input for external devices
- Station search with automatic station identification
- Multi-station preview for all available stations
- Interactive high-speed videotext with page cache
- Cable- and satellite-enabled TV tuner
Wat echter bij een TV-kaart OOK erg belangrijk is, is de beeldkwaliteit. Nu weet ik dat dit vooral afhankelijk is van het signaal wat het kabelbedrijf afgeeft, en de kwaliteit van de kabels die in je huis liggen, maar dat zit in principe wel goed. We hebben in huis momenteel 3 TV's, en alledrie hebben ze een goed beeld, dus ook met de kabel die naar mijn kamer gaat, momenteel voor radio, zit het wel goed.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze kaart, of een kaart met dezelfde tuner, die op de volgende foto (niet zo duidelijk) te zien is ?
FOTO DIRECT GELINKT VANAF HARDWARE.INFO
Mother, will they like this song?