Wie weet er een internetwinkel, waar je goedkoper spellen kan aanschaffen dan bij de gebruikelijke free record shop/dixons e.d.
www.dynabite.nl, als je een klantenkaart hebt (die gratis is) krijg 10 procent korting op software
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Verwijderd
of bij free record shop met coca cola kaart gratis aan te vragen. (goedkoper zul je ze echt niet krijgen bij een andere winkel ja misschien mediamarkt)
Ik ben zelf natuurlijk ook verder gaan zoeken. Ik ben gcshop.nl terecht gekomen.
Daar hebben ze wel spellen die wat goedkoper zijn zoals RCT2 voor 41,50 ipv 49,99.
Helaas hebben ze niet alle spellen die ik misschien wil gaan kopen. (zoals Syberia)
Mediamarkt is misschien ook nog wat, vaak ook wel leuke aanbiedingen
Daar hebben ze wel spellen die wat goedkoper zijn zoals RCT2 voor 41,50 ipv 49,99.
Helaas hebben ze niet alle spellen die ik misschien wil gaan kopen. (zoals Syberia)
Mediamarkt is misschien ook nog wat, vaak ook wel leuke aanbiedingen
klantenkaart kan je direct bij de aanschaf van een spel aanvragen, dan komt de korting er automatisch al bij
Verwijderd
Overal is het even duur. En als spellen goedkoper zijn
dan zijn dat oude spellen.
Ik haal het meestal bij de Free record Shop.
dan zijn dat oude spellen.
edit:
deze topic is al eerder voorbij gekomen.
Als dat zo is, mijn excuses. Ik kon het niet zo snel vinden met de search. Ik had gezocht op goedkoop en winkel in de spielerij forum.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 13:11:
Verwijderd
Onzin...Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 13:11:
dan zijn dat oude spellen.![]()
edit:
sommige spellen zijn in winkels wel goedkoper... (bij mediamarkt zijn de meesten spellen goedkoper)
bf1942 > 39,95
UT2003 > 39,95
enz enz
en als het topics al voorbij is gekomen ... geef dan ff een url
misschien ff naar de hcc? 
de mediamarkt vind ik de goedkoopste, niet alleen in spellen
de mediamarkt vind ik de goedkoopste, niet alleen in spellen
die dvdcrave.com is echt supergoedkoop, maar wat kost het verzenden daar en hoelang duurt het? iemand ervaring mee?
dvdcrave is zeker goedkoop, maar verzendkosten zijn dan weer klote.
play.com is ook redelijk goedkoop (+- 38 euro voor RCT2) en levert gratis in europa, maar ook hier weer geen syberia.
HCC is voor mij geen mogelijkheid.
play.com is ook redelijk goedkoop (+- 38 euro voor RCT2) en levert gratis in europa, maar ook hier weer geen syberia.
HCC is voor mij geen mogelijkheid.
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 13:11:
dan zijn dat oude spellen.![]()
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik denk dat ik binnenkort eens wat via play.com gaat kopen. Al was het alleen maar om het eens te proberen om in de uk te bestellen. Zo'n mousebean lijkt me ook wel wat.
Een quotje uit de FAQ die misschien wel van pas kan komen:
Je vult gewoon de naam van het spel in en je krijg vanzelf de prijzen te zien, met en zonder verzendkosten en natuurlijk de naam van de winkel
Zelf vind ik kieskeurig.nl erg goed
Je vult gewoon de naam van het spel in en je krijg vanzelf de prijzen te zien, met en zonder verzendkosten en natuurlijk de naam van de winkel
The devil is in the details.
Verwijderd
ja kijk anders op prijsvergelijk.pagina.nl daar kun je ook wat prijsvergelijkings sites vinden zoals marco ook al zij kieskeurig.nl
die prijsvergelijking sites zuigen omdat er maar een heel beperkt aantal sites bij aangesloten is..
Zie MaRc0, de FAQ, de search, en google.
Hier zijn al een aantal topics over geweest, er staan een paar links in de FAQ, en met google vindt je er ook aardig wat.
Hier zijn al een aantal topics over geweest, er staan een paar links in de FAQ, en met google vindt je er ook aardig wat.
There is no magic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()