Toon posts:

standaard abonnement XS4ALL

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bandbreedte Analoog tot 56 Kbit/s, ISDN 64 Kbit/s - 128 Kbit/s
Eenmalige kosten EUR 14,20
Maandelijkse kosten EUR 14,20 (Jaarabonnement: EUR 156,16)

Hier krijg je dus een login en wachtwoord bij.. maar ik vraag me af, moet ik inbellen om van hun newszilla gebruik te kunnen maken ?
Of kan ik gewoon met chello aanmelden bij newszilla ? en dan gewoon login en pass invullen bij authorization, zodat ik gewoon met chello speed kan downloaden.. en niet met xs4all 56k..

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:59:
Bandbreedte Analoog tot 56 Kbit/s, ISDN 64 Kbit/s - 128 Kbit/s
Eenmalige kosten EUR 14,20
Maandelijkse kosten EUR 14,20 (Jaarabonnement: EUR 156,16)

Hier krijg je dus een login en wachtwoord bij.. maar ik vraag me af, moet ik inbellen om van hun newszilla gebruik te kunnen maken ?
Of kan ik gewoon met chello aanmelden bij newszilla ? en dan gewoon login en pass invullen bij authorization, zodat ik gewoon met chello speed kan downloaden.. en niet met xs4all 56k..
Je hoeft niet in te bellen. Het gaat niet helemaal met chello speed, ik haal per "thread" ongeveer 50Kb, totaal dus 150Kb.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Topicstarter
En mocht het toch niet helemaal bevallen.. heb ik dan een opzeggingstermijn van een maand ofzo ?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het is een jaarcontract... Na het eerste jaar mag je per 2 maanden opzeggen dacht ik...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
ARTIKEL 10 DUUR EN EINDE VAN DE OVEREENKOMST

10.1 De overeenkomst wordt steeds aangegaan voor de in de overeenkomst bepaalde termijn. De overeenkomst wordt steeds stilzwijgend na afloop van de eerste termijn met eenzelfde termijn verlengd. Opzegging van de overeenkomst dient te geschieden met inachtneming van een opzegtermijn van een (1) maand tegen het einde van de overeengekomen periode. Opzegging is mogelijk zowel schriftelijk als per fax, met dien verstande dat de opzegtermijn eerst aanvangt op de dag waarop XS4ALL de opzegging ontvangt.

:?

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Newszilla is al een tijdje erg slecht. Bovendien als het je voornamelijk gaat om news kun je misschien beter een aparte newsaanbieder nemen... ben je denk ik goedkoper uit.
Ik zit zelf te denken om http://ubs.mine.nu/ er bij te nemen - ik heb ook xs4all en dit is dan om de gaten te vullen.

Edit:
En wat ik vergeet; ik heb xs4all/adsl en chello via m'n buurman :7 . Het is mij niet gelukt newszilla via chello te benaderen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59

Wildfire

Joy to the world!

Newszilla is overal ter wereld toegankelijk mits je maar een Xs4all username/password hebt.

De snelheid is voor mensen buiten het Xs4all-netwerk gecapped op 50 kilobyte/sec per thread, je kunt maximaal drie tegelijktijdige connecties aangaan dus meer dan 150 kilobyte/sec haal je niet.

De laatste tijd is Newszilla trouwens ontzettend brak. Echt niet de moeite waard. Wat dat betreft ben ik blij dat ik bij @Home zit en ook nog Easynews heb. De newsserver van @Home gaat nu weer erg goed en voor eventuele fills heb ik altijd nog Easynews.

Je hebt trouwens een abonnementsperiode van twee maanden, dus je kunt tijdens een lopende periode gewoon jezelf afmelden. Volgens de voorwaarden een maand voordat je huidige termijn eindigt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Opzegtermijn is 1 maand na het eerste jaar. Hou daar wel rekening mee...

Heb trouwens niets te klagen over Newszilla? Ding was vorige week een paar dagen brak, maar nu is het weer prima toch?

[edit]Kan het gebeuren over het eerste jaar niet vinden in de algemene voorwaarden trouwens... Misschien ben ik in de war met @home...

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Moartn schreef op 11 november 2002 @ 12:34:
Opzegtermijn is 1 maand na het eerste jaar. Hou daar wel rekening mee...

Heb trouwens niets te klagen over Newszilla? Ding was vorige week een paar dagen brak, maar nu is het weer prima toch?

[edit]Kan het gebeuren over het eerste jaar niet vinden in de algemene voorwaarden trouwens... Misschien ben ik in de war met @home...
Ik weet toch echt zeker dat ik, nog steeds in m'n eerste jaar, geen abonnement meer zal hebben als ik m'n acceptgiro niet betaal...

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Wildfire schreef op 11 November 2002 @ 13:03:
[...]

Ik weet toch echt zeker dat ik, nog steeds in m'n eerste jaar, geen abonnement meer zal hebben als ik m'n acceptgiro niet betaal...
Mwoah... Een incassoburo of deurwaarder kan je wel op andere gedachten brengen hoor... Contract is contract....

• Crazy D
  • Laatst online: 09-08 10:57

Crazy D

I think we should take a look.

Newszilla is in het weekend nog weleens brak, maar doordeweeks heb ik totaal geen problemen. Alleen wat traag, maar ja, dat hebben we aan die fijne accountshareders te danken :/
(En het zou ook al schelen als gebruikers eens missende parts re-posten ipv complete binaries van 15mb. Dat zou het 1 en ander weleens een stuk beter kunnen maken. En ipv 3Gb op 1 dag posten, het een beetje spreiden...)

Exact expert nodig?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Crazy_D schreef op 11 november 2002 @ 13:27:(En het zou ook al schelen als gebruikers eens missende parts re-posten ipv complete binaries van 15mb. Dat zou het 1 en ander weleens een stuk beter kunnen maken. En ipv 3Gb op 1 dag posten, het een beetje spreiden...)
Idd, het lijkt alsof erg veel mensen nog nooit van segmentfills hebben gehoord. Terwijl dat juist erg makkelijk is èn veel ruimte bespaart. Vaak missen van een bestand maar een paar segmenten dus het scheelt veel tijd, moeite en ruimte door alleen de missende segmenten te uploaden...

• Crazy D

Crazy D

Wildfire schreef op 11 november 2002 @ 14:46:
Idd, het lijkt alsof erg veel mensen nog nooit van segmentfills hebben gehoord. Terwijl dat juist erg makkelijk is èn veel ruimte bespaart. Vaak missen van een bestand maar een paar segmenten dus het scheelt veel tijd, moeite en ruimte door alleen de missende segmenten te uploaden...
Idd :) en dan had ik het nog niet eens over de full reposts 2 dagen na het posten van het origineel. Mjah dat zal denk ik alleen nog maar erger worden. Gelukkig valt het in "mijn" favoriete groepen nog wel mee, maar de groepen waar veel Chello'ers en @Homers rondhangen (ftd anyone?) zijn wel een schrijnend voorbeeld...
(en dan vergeten sommigen ook nog dat een hoop binaries groepen wereldwijd zijn, en dat Amerikanen niet zo heel veel aan NL spul hebben). Mjah dat gaat wel offtopic ;)

Ik heb zelf naast xs4all een giganews abbie voor de missende delen, en er is weinig tot niks wat ik wel wil downloaden, maar niet kan doordat er wat mist...

Exact expert nodig?

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Ik ben best tevreden over newszilla, en het is gewoon toegankelijk vanaf @home. user en pass invullen en je bent klaar :)

Er staat echt VEEL meer op dan op die server @home. Die mag dan wat sneller zijn, maar daar heb ik niet veel aan als er nooit wat interessants opstaat :{

Ik download overigens rond de 150kb/s doordeweeks, soms zelfs rond de 200, maar grabit zal het wel verkeerd aangeven.

en FTD roels ja 8-)

• Crazy D

Crazy D

KillerB schreef op 11 November 2002 @ 16:54:
Ik download overigens rond de 150kb/s doordeweeks, soms zelfs rond de 200, maar grabit zal het wel verkeerd aangeven.
Die zal wel meerdere threads gebruiken dan, want er zit toch echt een limiet van 50kb/s per thread. (en je kan er 3 tegelijk hebben...)

Exact expert nodig?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Dit is prima te vinden in bijvoorbeeld de search.

De minimale abonnementsduur staat ook in de voorwaarden van Xs4all.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.