NVIDIA kaarten in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste medetweakers,

Ik heb hier wat mensen die mij erg ongelovig op de vingers kijken als ik zeg dat NVIDIA simelweg geen kaarten maakt, maar zij geloven de pricewatch wat makkelijker dan dat ze mij doen.

Maar er staan er zoveel in, maar je krijgt toch echt geen Retail NVIDIA doos thuisgestuurd als je die besteld? Ik bedoel, zijn dat gewoon NoName kaarten ofzo ???

Bestaan er NVIDIA kaarten of niet ? En zo ja, zijn ze goed ?

(Niet echt mijn vraag hoor (Pollewob, moest stellen van vrienden, dus plz put hem niet in mijn usernotes :> ))

De meeste mensen deugen!

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 21:32

M2B

Nee bestaan niet allen ATI maakt kaarten zelf nvidia in ieder geval niet.

Verwijderd

Nvidia maakt wel degelijk kaarten!! >:)

Dit zijn de zgn reference design boards.
Of deze dezelfde zijn als in pricewatch weet ik niet.
Iedere winkel heeft zo weer zijn eigen manier om artikelen te benoemen

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nope .. nivdia levert alleen de chips .. maar niet kaarten zelf :) hebben ze volgens mij ook nog nooit gedaan. Ik las laatst volgens op op frontpage dat ook ATI daar mee gaat stoppen :)

[EDIT]

Die references boards zijn die niet voor kaart makers ? zodat ze een voorbeeld hebben .. of zi eik dat verkeerd ? volgens mij komen die namelijk inet in de winkel te liggen

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 21:32

M2B

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:43:
Nvidia maakt wel degelijk kaarten, dit zijn de zgn reference design boards.
Of deze dezelfde zijn als in pricewatch weet ik niet.
Iedere winkel heeft zo weer zijn eigen manier om artikelen te benoemen
Die reference boards worden niet verkocht is puur om aan de verschillende merken te verkopen als voorbeeld

Verwijderd

Je kan wel een reference board kopen, iig niet in Nederland. In Duitsland kan je wel Reference Nvidia bordjes kopen. Maar als het in de pricewatch staat, zijn het meestal van die jakkitakkie bordjes :)

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
neo2001 heeft gelijkt
die in de pricewatch zijn reference board, te vergelijken met het feit dat intel ook moederborden maakt voor zijn chipsets... ook die zijn moeilijk te krijgen en vaak alleen als demo-model zeg maar

als je een echte kaart van het merk nvidia heb dan kan je daar erg trots op zijn!

Rookworst zonder R is ook worst.

• Cassius
  • Niet online
BezurK schreef op 11 november 2002 @ 11:46:
neo2001 heeft gelijkt
die in de pricewatch zijn reference board, te vergelijken met het feit dat intel ook moederborden maakt voor zijn chipsets... ook die zijn moeilijk te krijgen en vaak alleen als demo-model zeg maar

als je een echte kaart van het merk nvidia heb dan kan je daar erg trots op zijn!
Kortgezegd, in een Nederlands winkel (online of niet) kun je beter een merk kaart kopen, want anders krijg je een rara kaart zonder merk en echte specs :P ???

Ok, dan zal ik ze dat eens goed wijsmaken (Hij wil een Ti4200 kopen en zag dat zo'n NVIDIA kaart wel lekker goedkoop was, dus ik zei: "Koop nou maar gewoon een lekkere merkkaart" )

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Volgens mij is jouw tekst niet echt korter als die van BezurK... :D

• Cassius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:54:
[...]

Volgens mij is jouw tekst niet echt korter als die van BezurK... :D
Niet zo bijdehand zijn he B) --> ;)

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1