Opening Mediamarkt Heerlen: Aanbiedingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51
Aanstaande donderdag opent om 08:00 uur het nieuwe filiaal van de Mediamarkt in Heerlen. Voor de geinteresseerden: in het Corio Center.

Normaal gesproken adverteert de Duitse Mediamarkt in het Limburgs Dagblad van maandag. Vandaag stond er echter een advertentie in deze krant, dat de aanbiedingen van de Heerlense mediamarkt in de brievenbus zullen verschijnen. Zelf hebben we echter een nee/nee-sticker, dus ik kan de aanbiedingen niet krijgen. :(

Kan iemand de aanbiedingen scannen en/of overtypen. Bij voorbaat hartelijke dank. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-07 18:45

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

jaja, waarom zelf niet effe gaan??

De oplossing is niet altijd de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 14:15
TweakersOnly schreef op 11 november 2002 @ 11:21:
Aanstaande donderdag opent om 08:00 uur het nieuwe filiaal van de Mediamarkt in Heerlen. Voor de geinteresseerden: in het Corio Center.

Normaal gesproken adverteert de Duitse Mediamarkt in het Limburgs Dagblad van maandag. Vandaag stond er echter een advertentie in deze krant, dat de aanbiedingen van de Heerlense mediamarkt in de brievenbus zullen verschijnen. Zelf hebben we echter een nee/nee-sticker, dus ik kan de aanbiedingen niet krijgen. :(

Kan iemand de aanbiedingen scannen en/of overtypen. Bij voorbaat hartelijke dank. :) :)
heb je geen buren die wel alle folders ontvangen? :?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45267

Of je kijkt effe op : http://www.mediamarkt.nl :7

Ps: best een mooie zaak, ben al binnen geweest _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
2 interessante aanbiedingen :
1. Mustek/scanmagic dvd v300 : dvd/cd/mp3-cd/cd/svcd/dv-cd/cd-r/cd-rw/dolby dig. / ac3 /dtc, pal &ntsc regiovrij, 5.1 dolby digital, digitale coax uitgang incl scartkabel voor 79 euro.
2. Voor 299 euro heb je dit ding :
http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47620

Die Mustek DVD ....etc.

Is da wat???

Heeft iemand dit ding en wat zijn de ervaringen ermee?
79 euro voor een dvd speler is nie veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
er stond ook een Philips breedbeeld 82 cm ultra flat voor €500 in :9~

en StarWars2 DVD voor €14,99

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die Tv is inderdaad vet :)

En nog een brander voor 49 euro en een TFT'tje voor 299 euro.

* Timmey gaat donderdagavond toch maar eens even kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

Marquant MCD 01 DVD + MTS 2 LCD SET
DVD speler met LCD Sceherm
14.5cm active matrix display, anti-schock
voor bevesteging in de hoofdsteun

dit voor 299euro alles op en aan!, maar ik vraag me af of
dit product dit waard is eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 18:26

EXX

EXtended eXchange

Sony DVD-RW/+RW brander voor 399 euro, inlusief 5 blanco DVD+RW schijfjes. Ook niet gek!

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:16
ze hebben als het goed is ook veel DVD's in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 787

Conrad heeft nu ook een 'last minute aanbieding' voor een car-DVD+LCD-systeem.
Zie nieuwe folder blz. 20: 749,-
2 keer zo duur [ edit ]
299 euro lijkt mij dus een goede prijs.

Is conrad nou echt zo duur of is dit 299 euro-setje waardeloos?

edit: STOM! Ik schreef dat het scherm half zo groot is, maar beiden zijn 14 cm (alleen vermeldt conrad de grootte in inch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga zaterdag maar eens even binnen wandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4288

Baumans schreef op 13 november 2002 @ 10:13:
ze hebben als het goed is ook veel DVD's in de aanbieding.
In het krantje staan al voor 10 Euro:
Ocean's eleven, Pulp Fiction, Matrix, U2 - Elevation tour, The perfect storm.

Voor 15 Euro:
ALI, Lord of the rings, Panic Room, en nog 2 shit gevallen.

Die breedbeeld is 2x niks. Geen 100Hz en geen platte BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ergens heb ik het idee dat ze het REDELIJK druk gaan hebben... :)

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44275

Hallo alemaal even dit tussen door praxis heeft ook een aanbieding :) marquant auto DVD spelerset
12 volt DVD speler met 5,6 inch LCD-kleurenscherm.
INCL afstandsbediening.
kan ook in huis worden gebruikt met een adapter (niet inbegrepen).
garantie 1 jaar.
prijs incl. verwijderingsbijdrage van 599.- voor 399.-
http://www.praxis.nl/stuntvierdaagse/folder/Pag14-15.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjoena
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06-2024
Bij de opening in Den Haag was er een enorme rij. Ze konden zelfs niet iedereen tegelijk binnenlaten. Er stond buiten dus een lange rij. Zelfs op vrijdag was dit nog het geval (opende op donderdag). Dus paraplu en lectuur zijn geen overbodige luxe. (evenals een paar reserve benen voor het lange staan). :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd laatst is er hier in zwolle ook een mediamarkt geopent (gelukkig zijn wij er NIET op de openingsdag naartoe gegaan).

Dus wij die zondag (koopzondag 4 dagen na opening) ernaartoe en rijen!!! niet normaal de hele winkel barstte bijna uit zijn voegen er mochten zelfs geen mensen meer naar binnen omdat al veelste druk was.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Een een maand later is het er stervens duur :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjoena
  • Laatst online: 16-06-2024
fetcher schreef op 13 november 2002 @ 12:51:
Een een maand later is het er stervens duur :Z
Behalve de aanbiedingen dan. Die zijn vaak goed en dan nog de enige reden om er te komen. De rest is meestal (veel) duurder dan elders. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

heey mediamarkt freakjes,

wisten jullie al dat in duitsland de prijzen van dezelfde produkten lager liggen?
Ik zag een speakersetje in rotjeknor en in duitsland exact hetzelfde setje voor de helft van de nederlandse prijs liggen. ik kwam voor wat anders maar dat zegt me toch echt genoeg.

in aken (aachen) is er ook een grote. als je nog eens naar zo'n centerparks huisje in de buurt gaat moet je maar eens gaan kijken. (neem niet teveel geld mee anders ga je vast teveel kopen...) vooral de cd'tjes zijn goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Anoniem: 4288 schreef op 13 november 2002 @ 12:21:
[...]
In het krantje staan al voor 10 Euro:
Ocean's eleven, Pulp Fiction, Matrix, U2 - Elevation tour, The perfect storm.

Voor 15 Euro:
ALI, Lord of the rings, Panic Room, en nog 2 shit gevallen.

Die breedbeeld is 2x niks. Geen 100Hz en geen platte BB.
die 2 dingen die jij noemt is echt geen reden om m '2x niks' te noemen :r

100 hz is te verwaarlozen en platte beeldbuis is jammer maar geen ramp......
maar voor die prijs moet je echt geen 100 hz en platte beeldbuis gaan verwachten

het is gewoon een perfect dingetje zeker voor die prijs en Philips staat bekend om goede kwaliteit beeld dus..............ALS ik het geld had ging ik m morgen halen

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 22:38

Zak

vinz98 schreef op 13 November 2002 @ 13:01:
in aken (aachen) is er ook een grote. als je nog eens naar zo'n centerparks huisje in de buurt gaat moet je maar eens gaan kijken. (neem niet teveel geld mee anders ga je vast teveel kopen...) vooral de cd'tjes zijn goedkoper.
Waarom helemaal naar Aken. In herzogenrath is er ook een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4288

ViperGTS schreef op 13 november 2002 @ 13:28:die 2 dingen die jij noemt is echt geen reden om m '2x niks' te noemen :r

100 hz is te verwaarlozen en platte beeldbuis is jammer maar geen ramp......
maar voor die prijs moet je echt geen 100 hz en platte beeldbuis gaan verwachten
Misschien een te sterke overdrijving van me, maar ik ben zo gewend aan mn monitor, dat ik nerveus wordt van 50Hz. Alleen het centrum van mn netvlies is traag genoeg, waardoor ik op meer dan 4m afstand van een TV moet zitten. Bij een grootbeeld zelfs verder. In een donkere kamer maakt het niet uit of je een platte BB hebt, maar in een kamer met meerdere lampen in het beeld is ook irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Anoniem: 4288 schreef op 13 november 2002 @ 14:32:
[...]

Misschien een te sterke overdrijving van me, maar ik ben zo gewend aan mn monitor, dat ik nerveus wordt van 50Hz. Alleen het centrum van mn netvlies is traag genoeg, waardoor ik op meer dan 4m afstand van een TV moet zitten. Bij een grootbeeld zelfs verder. In een donkere kamer maakt het niet uit of je een platte BB hebt, maar in een kamer met meerdere lampen in het beeld is ook irritant.
dat is waar het heeft zeker zn voordelen die 2 punten die jij noemt......

maar opzich is het een super tv hoor voor die prijs, achja morgen krijg ik m te zien (mn broer gaat m halen)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Laatst online: 23:29
Ik was zowieso van plan om morgen ff naar heerlen te gaan en als het niet te druk is wandel ik wel ff binnen :)
Ik woon in kerkrade dus ik heb het gemak van de duitse mediamark in herzogenrath en nu dus ook die in Heerlen. De duitse zal na verloop van tijd toch weer goedkoper zijn :)

• Noedelsupke
dan kunnen we ook meteen die meeting daar doen :+
volges mij komen morgen toch wel bijna alle Limburgse tweakers daarheen

ik ben er rond een uur of 12 tot max 2 uur dan moet ik naar school

PIII 800@804 Mhz

• holoX
  • Laatst online: 23:29
ViperGTS schreef op 14 November 2002 @ 00:31:
dan kunnen we ook meteen die meeting daar doen :+
volges mij komen morgen toch wel bijna alle Limburgse tweakers daarheen

ik ben er rond een uur of 12 tot max 2 uur dan moet ik naar school
lol :D
laat ik ff omroepen: wil vipergts zich ff melden bij de infobalie! :P
maar zoveel limburgse tweakers zijn er nu ook al weer niet he ;)

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-06 15:02

spacer

SAP nerd

Ik ben er mooi op tijd mee maar goed :/.

Iemand die morgen naar deze mediamarkt gaat en later nog in Eindhoven komt?

Zou mooi zijn als diegene me een star wartje mee kan nemen O-).

star wartje ? :)

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
iemand al gegaan naar de mediamarkt in heerlen??? heb van mn pa ghoord dat heel heerlen centrum dicht stond voor en na 8 uur vanwege de mediamarkt :)

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 22:38

Zak

ik wou er straks even naar toe gaan maar ik verwacht ook megadrukte dus ik weet het nog niet zeker.

Anoniem: 26731

als ik 499 euro over had zou ik het wel weten :P (82 cm breedbeeld philips tv!)

voor de rest zie ik geen reden om de moeite te nemen naar heerlen te gaan en me dood te ergeren, ik haat drukke winkels

heel heeel heel erg druk... heel heel heeel heeeeeel heel erg

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vinz98 schreef op 13 november 2002 @ 13:01:
heey mediamarkt freakjes,

wisten jullie al dat in duitsland de prijzen van dezelfde produkten lager liggen?
Ik zag een speakersetje in rotjeknor en in duitsland exact hetzelfde setje voor de helft van de nederlandse prijs liggen. ik kwam voor wat anders maar dat zegt me toch echt genoeg.

Inderdaad: voor ik naar Heerlen zou gaan, zou ik zeker even kijken bij de MM in Herzogenrath, zo heel veel verder is het niet.

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Voor mij is het geen probleem om naar heerlen te gaan woon nl in voerendaal dat ligt vrijwel aan heerlen das voor mij nog 10 min op fiets voor ik er ben :D

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

• maratropa
  • Niet online
"HEERLEN - In en ver rondom Heerlen is donderdagochtend een verkeerschaos ontstaan door de opening van een nieuwe elektronicazaak. Het stadscentrum slibde helemaal dicht en de toevoerwegen liepen vol met auto's, aldus de politie."

hehe

specs

• Noedelsupke
damn die Philips tv's waren snel uitverkocht :'(

maarja ik heb wel starwars 2 dvd en nog een aantal cd's

heb een kwartier ongeveer in de rij moeten staan (was er om 13.00 uur)

PIII 800@804 Mhz

• spacer
  • Laatst online: 17-06 15:02

spacer

SAP nerd

ViperGTS schreef op 14 November 2002 @ 16:23:

maarja ik heb wel starwars 2 dvd en nog een aantal cd's
:'(
Ik heb nog gebeld om te vragen of het nog de moeite is om te komen aangezien ik er een uur voor moet treinen. Maar ze namen niet op :(.
Hadden ze veel van die DVD's ?

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 08:46
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=23844
Er is donderdagochtend een grote verkeerschaos ontstaan rond de Limburgse stad Heerlen. Een nieuw filiaal van de MediaMarkt opende zich daar. Vlak over de grens bij Kerkrade, in Hertzogenrath en iets verder weg in Aken lagen al langer MediaMarkt-filialen.

Het centrum van Heerlen is dichtgeslibt vanwege de grote hoeveelheid mensen die op openingsaanbiedingen afkwamen. Het lijkt er dan ook op dat de verkeerschaos nog wel even duurt.

http://nu.nl/news.jsp?n=77526&c=10
HEERLEN - In en ver rondom Heerlen is donderdagochtend een verkeerschaos ontstaan door de opening van een nieuwe elektronicazaak. Het stadscentrum slibde helemaal dicht en de toevoerwegen liepen vol met auto's, aldus de politie.

Naar verwachting blijft de verkeersdrukte nog wel even voortduren. Op de A79, de snelweg Maastricht - Heerlen, schuift het verkeer kilometers lang stapvoets op. De politie ontraadt mensen met de auto naar Heerlen te komen als dat niet noodzakelijk is.

De verkeersproblemen richting Heerlen werden donderdagochtend groter door een ongeluk met een vrachtwagen, op de A76 bij Nuth. Ook op de noordelijker gelegen A2 tussen Roosteren en het knooppunt Kerensheide bij DSM in Geleen, waar de weg aansluit op de A76 richting Heerlen, is er langzaam aanschuivend verkeer. Deze opstopping was tegen de middag wel verdwenen.

De elektronicazaak heeft twee vestigingen in Aken en het bij Kerkrade gelegen Duitse Herzogenrath, maar opende donderdag een nieuwe vestiging in het centrum van Heerlen. Veel koopjesjagers kwamen op goedkope openingsaanbiedingen af.

omg :X

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Anoniem: 51675

:*) stelletje kudde dieren :*)

w8 gewoon een aantal weekjes dan is er geen mens meer te bekennen dan zijn overigens ook de speciaal zaken in de buurt gesloten, omdat ze niet tegen deze groot m8 op kunnen, en kan de media markt zijn eigen (lees hoge prijzen) bepalen.
zo is het hier in leeuwarden ook gegaan, niet dat er geen speciaal zaken meer zijn maar de media markt is alleen nog maar interesant om zijn aanbiedingen. Want als je wat wilt weten over een bepaald produkt gaat de verkoper doodleuk de achter kant van de doos oplezen :? dat noem ik nog eens produkt kennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47620

waarom staan er geen prijzen op hun website???
errug handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 47620 schreef op 15 november 2002 @ 14:16:
waarom staan er geen prijzen op hun website???
errug handig....
Elke MediaMarkt is een Franchise-nemer, hierdoor verschillen de acties nogal eens per winkel. Vandaar dat er geloof ik geen algemene prijslijst op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
spacer schreef op 14 November 2002 @ 17:38:
[...]

:'(
Ik heb nog gebeld om te vragen of het nog de moeite is om te komen aangezien ik er een uur voor moet treinen. Maar ze namen niet op :(.
Hadden ze veel van die DVD's ?
ja ze hadden meters rek vol met star wars en ook lord of the rings

DVD;s genoeg, maar dat was dus wel gister, ik neem aan dat ze die echt nog wel hebben

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701

De Gelderlander meldde onlangs in de regiokrant dat er in Arnhem aan het Jans- of Eusebiobuitensingel (kort naast het Rembrand theater) ook een Mediamarkt komt. Ben vergeten wat de richtlijn voor de opening was (parkeergarage zou eronder komen).
Pagina: 1