Fifa 2003 Demo

Pagina: 1
Acties:

• sgiethoorn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 14:18
Ik ben nog de ongelukkige bezitter van de demo van FIFA2003... :S

Mijn vraag of er dit keer ook weer truukjes zijn om de speeltijd te verlengen enz...

Ik heb zelf wat zitten kloten, maar bij veranderingen van bestanden is de demo niet meer op te starten.....

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Da magnie! *wijst*

• sgiethoorn
Wat mag nie??? And why not?

Verwijderd

Ik denk niet dat het op prijs gesteld word als je hier zulke vragen gaat stellen, het klinkt niet als een warez request, maar het is ,lijkt me, niet de bedoeling dat je die demo gaat kraaken..

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
omdat het een demo is... mag je de tijdsduur niet verlengen...

• sgiethoorn
Wat is dat nou weer voor onzin! Een tijdje terug, met de demo van Fifa2002 waren hier allerlei topics over het aanpassen van bestanden zodat je een wedstrijd langer kon spelen, dat je de resolutie aan kon passen enz....

En nu zou dat ineens niet mogen???

Verwijderd

sgiethoorn schreef op 11 november 2002 @ 11:24:
Wat is dat nou weer voor onzin! Een tijdje terug, met de demo van Fifa2002 waren hier allerlei topics over het aanpassen van bestanden zodat je een wedstrijd langer kon spelen, dat je de resolutie aan kon passen enz....

En nu zou dat ineens niet mogen???
Staat daar niet wat in wat je kan gebruiken dan :? :+

Ik denk dat een modje hier alleen kan beslissen of dit mag ja of nee, dar weet een normale sterveling als ik/wij natuurlijk niet ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ini-files aanpassen vind ik niet echt spannend maar voor de rest vind ik het niet helemaal de bedoeling om een demo te gaan reverse engineeren om de speeltijd te verlengen ;).

Ik heb er nog niks over gehoord iig en nou zegt dat niet alles maar ik gok dat ze bij EA dit keer iets beter op gelet hebben bij het maken van de demo (en dat jij dus pech hebt ;)).

Verwijderd

EA heeft volgens mij toch niet zo opgelet hoor:
http://www.gamer.nl/nieuws/14950

Verwijderd

IceStorm schreef op 11 november 2002 @ 11:29:
ini-files aanpassen vind ik niet echt spannend maar voor de rest vind ik het niet helemaal de bedoeling om een demo te gaan reverse engineeren om de speeltijd te verlengen ;).

Ik heb er nog niks over gehoord iig en nou zegt dat niet alles maar ik gok dat ze bij EA dit keer iets beter op gelet hebben bij het maken van de demo (en dat jij dus pech hebt ;)).
De gulde midden weg dus :).

Off-topic: Je wil niet weten hoe ik uit jerhonimus rolde vrijdag.. mooi feesie :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, prima dan :+ Als EA er geen grootschalige heksenjacht van maakt vind ik het best.
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:34:
Off-topic: Je wil niet weten hoe ik uit jerhonimus rolde vrijdag.. mooi feesie :)
Zucht, ik weet niet of ik het wil weten :+

• sgiethoorn
Laat maar.....ik heb de hele versie al, bedankt!!!!
Pagina: 1