Toon posts:

Vaag share-account, zorgelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik keek vandaag eens bij de shares voor m'n harde schijven. Daar viel mij iets op:
Afbeeldingslocatie: http://www.vegter.nu/share.png
Deze share had allow all. Vind ik wat vreemd, wat is dit voor share? Kan het er iets mee te maken hebben dat ik een user heb toegevoegd en daarna verwijderd? Lijkt me vreemd, maargoed.
Ik wil iig uitsluiten dat er iemand via trojan oid op mijn compu rondsnuffelt. Ik heb gelijk een virusscan over m'n gehele systeem uitgevoerd, en die vond niks...
Kan iemand mij geruststellen? :|

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:54

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Je sharenaam is: Diamond-1

wat jij bedoelt is de SID van een verwijderd account.
SID (Security IDentification )

Hier stond een gebruikersnaam, maar die gebruiker is verwijderd. Gewoon weggooien.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

dit soort "vage" shares krijg je ook als je een 2e harddisk niet formatteerd terwijl je wel opp de 1e schijf opnieuw windows NT/XP/2000 hebt geinstalleerd.

Signature van nature

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:54

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

:? Vage shares..
Je krijgt default een aantal shares. Deze kun je ook uitzetten, maar is niet nodig.

Verder zal je nooit een vage share KRIJGEN. Die maak je zelf aan.
Wat er hier bedoelt wordt is het S-1-5-21 nummer wat een SID is.

De share: Diamond-1 is door de gebruiker zelf aangemaakt. Echt niet automagisch door NT/2k/XP

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

misschien het microsoft support account, nadat het is verwijderd met bv xpantispy?

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Het ging mij inderdaad om dat S-1-5-21 geval. Ik hoef mij dus geen zorgen te maken, tnx.
Pagina: 1