Goede verlengkabel voor monitor ?

Pagina: 1
Acties:

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00
ik heb sinds kort een nieuwe kast om mijn pc, en nu is mijn monitorkabel een halve meter te kort, en er moet dus een verlengkabel aan.

ik las na de search gebruikt te hebben, dat de meeste verlengkabels erg slecht zijn, en dat je beter 1 lange kabel kan gebruiken, maar mijn probleem is dat de monitorkabel aan de monitor vast zit, dus ik kan deze niet verwisselen.

weet iemand een goede verlengkabel, die zo min mogelijk kwaliteitsverlies heeft??

Verwijderd

Je kan een langere kabel kopen en dan je monitor openschroeven de oude kabel eraf halen en de loangere eraan solderen. ik heb zelf trouwens geen slechte ervaringen met verlenkkabels. die van mycom werken tenminste goed

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 11:41

EMP

Krulloos!

Je kan op zoek gaan naar een IXOS kabel, is wel wat duurder, maar die zijn erg goed, shielded, ferriet-blokje erop (is om te ontstoren geloof ik) en een levenslange garantie :)

Ik weet dat de Raf/Staffhorst ze heeft. (Zit in Amsterdam/Hilversum/Utrecht/Amersfoort etc, maar niet in Brabant waar jij woont... Even rondbellen/kijken naar/in de betere electro-zaken dus...)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:27

Korakal

Up up up!

Empie schreef op 11 november 2002 @ 11:49:
Je kan op zoek gaan naar een IXOS kabel, is wel wat duurder, maar die zijn erg goed, shielded, ferriet-blokje erop (is om te ontstoren geloof ik) en een levenslange garantie :)

Ik weet dat de Raf/Staffhorst ze heeft. (Zit in Amsterdam/Hilversum/Utrecht/Amersfoort etc, maar niet in Brabant waar jij woont... Even rondbellen/kijken naar/in de betere electro-zaken dus...)
Klopt, IXOS zou ook mijn voorstel zijn geweest. Is echt fijne kabel! Kost wat maar dan heb je ook wat...

BTW: Raf/Staffhorst kan ook verzenden, kijk even op http://www.staffhorst-electronics.nl
(eerst even bellen voor artikelnummer)

* Korakal is ex-Raf'er :Y)

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 11:41

EMP

Krulloos!

LOL!

* EMP is ook ex-Raf'er... Hilversum --> Computerafdeling

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Empie schreef op 11 november 2002 @ 11:53:
LOL!

* Korakal is ook ex-Raf'er... Hilversum --> Computerafdeling
He kewl :) * Korakal was Telecom Amersfoort :D. Heb er tot juli dit jaar gezeten :D

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 10:08:
Je kan een langere kabel kopen en dan je monitor openschroeven de oude kabel eraf halen en de loangere eraan solderen. ik heb zelf trouwens geen slechte ervaringen met verlenkkabels. die van mycom werken tenminste goed
gaat dit goed, ik heb niet echt ervaring met m'n monitor open schroeven.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Als je de goeie draadjes maar op de goeie plek vastmaakt... 't is meer lastig als je niet zou kunnen solderen, maar ik neem aan dat dát voor een tweaker niet zo'n probleem hoeft te zijn :+

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

ik heb voor 3 euro op een beurs een verlengkabel gekocht die perfect werkt :D
Pagina: 1