Toon posts:

Destruction Derby 2: half scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik ben ff in de retro mode (zie ook mijn post over Screamer). ;)

Ik heb een probleem met Destruction Derby 2: het spel wordt in de bovenste helft van m'n scherm gepropt: de onderste helft is helemaal zwart en alles zit bovenin 'gecomprimeerd'.

Nou heb ik jaren geleden eens iets gelezen dat je een of ander file moet veranderen/aanpassen om DD2 gewoon full screen te laten lopen. Alleen... die info kan ik natuurlijk nergens meer vinden.

Ik heb het spel voeger gekocht: toen had ik ook al dat probleem. Ik kon 'm toen nog ruilen. Pas een jaar of zo later las ik die oplossing ergens op het internet. Nou, die oplossing zou ik nu graag weer willen hebben...

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:43

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

*graaft in geheugen*

DD2, was een Windows-spel toch? Draai je het nu onder XP of 98SE net als screamer?
Damn, er was 'iets' met dat spel, t was beetje buggy.. maar weet ff niet meer precies hoe en wat.. Misschien videokaart te nieuw ofzo..? :{

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai het onder 98 SE. Ik kan me herinneren dat een simpele aanpassing aan een of ander cfg file het spel weer full screen maakte. Die mededeling stond op een of ander forum waar ik stomtoevallig langs kwam. Maar ja, toen had ik het spel dus allang niet meer en heb ik het ook niet uitgeprobeerd. Anders had ik het me misschien nog kunnen herinneren.
Ik had toen trouwens een videokaart die heel normaal was voor die tijd. En toen gaf 'ie al problemen.

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 20:35
je hebt een hire mode ofzow? een windows mode en een dos mode
probeer die gewone dd2 in dos te starten ?
ik had hier ook problemen mee op m´n oude puter

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:02
Sorry dat ik deze antieke topic omhoog trap maar ik wil graag weten of er inderdaad al ergens een oplossing is voor deze game.

Nu heb ik een ander topic gelezen dat er ook een LAN patch uitwas voor deze klassieker!

Wie-o-Wie kan mij helpen?