Toon posts:

S423 cooler houder kapot :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
één van de twee houdertjes die op het moederbord zitten is dus kapot.
het is zo'n zwart ding die je in het moederbord prikt, waar de cpu-cooler op
komt.

Een houder van een s478 past er niet op! En voor een s423 kan ik NERGENS meer krijgen :(

Iemand een oplossing of een adresje waar ze nog wel te krijgen zijn :(

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/01june/s423.gif
het is dus zon houder die je in de zilver-kleurige gaatjes prikt naast de socket

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2002 09:58 . Reden: pic ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PC boer bellen? Mailtje naar mobofabrikant sturen? Een zichzelf respecterend mobofabrikant zou zeker begrip hebben voor jouw situatie. Zo stuurt bijvoorbeeld Abit jou makkelijk 40mm chipsetkoelers toe, wanneer je hun mailt dat de jouwe kapot is ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja, die stappen heb ik al ondernomen. gebeld met msi distributeur... (merk van het betreffende mobo) maar die hadden die dingen niet meer!
bij s478 zitten er altijd extra houders bij, maar bij 423 zat dat nooit. Dus aangezien ze die nooit over hadden en s423 nog heeeeeel slecht te krijgen is... hadden zij deze ook niet meer!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sjies.. dat wordt dus zoeken naar een 2e hands kapot S423 mobo, waar je de houder dan vanaf kan rukken. Overigens zou je tijdens de HCC ook wel wat kansjes hebben om zo'n ding te bemachtigen :)

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:05

_nethack

We're all MAD here

En als het echt niet lukt dat ding te vinden kun je ook nog op zoek gaan naar een koeler die je direct op die gaten schroeft ipv met die beugels monteert. (Of een koeler die je aan de haakjes aan de socket bevestigd misschien?)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
zijn die er??... ik ben ze nl. nog niet tegen gekomen... dus zou je een type kunnen noemen één van die mogelijkheden heeft!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 15:36

star-saber

Ryzen

zalman had er eentje volgens mij
kijk eens op www.zalman.co.kr
past maar net
Pagina: 1