[FREESCO] Hacking-tools te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Misschien een beetje vreemde topictitel, maar wist niet wat ik er precies neer zou moeten zetten. Het gaat iig hierom:

Ik wil binnekort een FREESCO-servertje neerzetten (en het liefst helemaal van flop laten draaien. Nou heeft een vriend van me gevraagd of ik eens wilde proberen zijn systeem te hacken (voor degene die me niet geloven: ik maak hier echt geen geintje, hij wil dat echt!)
Ik kom allerlei hacktools tegen op inet, maar daarvan draaien er veel onder linux. Ik vroeg me alleen af, of ik deze direct onder Freesco kan draaien, aangezien dit eigenlijk niks meer is als een afgeslankte kernel. MAW: ondersteunt Freesco die tools wel vanuit de kernel? Of heb ik toch een volledige linux-kernel nodig?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

hacken = lame :/
Daar gaan we je echt niet mee helpen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
moto-moi schreef op 11 November 2002 @ 10:04:
Ik zie dit niet als hacken; meer als in opdracht testen van de beveiliging van de PC van een vriend. En daarbij: de vraag moet je meer algemeen zien: wat gaat wel en niet draaien op FreeSco?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

The_Eagle schreef op 11 november 2002 @ 10:50:de vraag moet je meer algemeen zien: wat gaat wel en niet draaien op FreeSco?
http://www.freescosoft.com/home/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:17

EVILSalami

Wat kijk je nou?

LoL: (voor degene die me niet geloven: ik maak hier echt geen geintje, hij wil dat echt!)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Thanx. Die site kende ik nog niet. Zal daar eens rond gaan snuffelen; ziet er wel bruikbaar uit. Mag een slotje op nu van mij.

Verwijderd

moto-moi schreef op 11 november 2002 @ 10:04:
<ot>
da's wel een beetje overdreven he? Waarop baseer jij dat hacken lame is? Als ik mijn eigen machines probeer te hacken om zo de beveiliging beter te maken, is dat dan lame?
</ot>

Zolang jij een tcp/ip stack en een shell hebt, moet jij probleemloos de meeste security tools kunnen draaien

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En hacken houdt niet persee in slecht :) Als ik er voor zorg dat mijn koffie apparaat 's ochtends om 5 voor 7 gaat lopen is dat ook een hack :)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

Mja, hulp bij het scriptkiddie spelen vraag je maar ergens anders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.