Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn queues zijn allemaal aan het leeglopen.
WTF?
Iets mis met de server ofzo?
WTF?
Iets mis met de server ofzo?
Verwijderd
Bron: TSC Forumposted November 08, 2002 03:41 PM
--------------------------------------------------------------------------------
All,
We will be doing some work on this end for a short while that might interfere with some clients being able to download candidates. If you notice this problem with your clients and it does not correct itself by early this evening please let us know about it by posting in these forums or sending an email to info@sengent.com.
Ken
[ Voor 0% gewijzigd door ArmEagle op 11-11-2002 10:37 . Reden: dumb typo ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Verwijderd
MMm, hier de verklaring:
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
otlg22 (former TA als ik het goed heb) hakt er aardig in moet ik zeggen met zijn commentaar (wel of niet terecht, laten we even in het midden). Hopelijk voor de organisatie van TSC krijgen ze de boel snel weer op de rails anders gaan ze Gammaflux joinen in DC-heaven..._DPC_Scorpion schreef op 11 november 2002 @ 15:21:
Zo hee kijk dit
40oz van TNT kapt met TSC omdat er teveel problemen zijn.... dit is toch wle heel erg ..... omdat niet alleen hij een grote is maar ook omdat hij de zoveelste al is die weer vertrekt bij TSC'
bijvoorbeeld heel EXdc is weg omdat de client zo brak is enzo
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Thnx.Heineken schreef op 11 november 2002 @ 15:49:
http://www.klimopgroep.nl/tsc/
Daar staan een hele dir van TSC ingepakt met 100 candidates in que....
Verwijderd
Ik heb de eerste tjd (een maand) ook geen problemen gehad, nu lopen de clients dagelijks vast.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 16:36:
Ksnap niet dat iedereen van die vastlopers heeft met zn client, draai m op een aantal XP machines, en nog nooit (klop klop) probs gehad![]()
(draai pas sinds een paar weekjes mee, dus misschien ga ze nog krijgen)
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Dat komt omdat we geklaagt hebben op het forum van TSCYakuzA schreef op 11 November 2002 @ 17:42:
hier iig weer nieuwe cands
Voor de helft.JustMe_ schreef op 11 november 2002 @ 21:42:
Heineken stop je ermee?
Wie is die snotneus op dat laatste plaatjeThanatos schreef op 11 November 2002 @ 18:14:
Hier werkt ie nog niet![]()
Ook na opnieuw opstarten niet
Ik kijk zo wel weer ff, moet nu hond uitlaten
(pix van hem hier
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Vandaar...posted November 12, 2002 10:11 AM
All,
We will be suspending the project today for a short while today in our ongoing work to correct candidate downloading issues. I will post a follow up about what we have been doing as soon as I am able.
Ken
Verwijderd
Mja, dat zegt ie bij elk probleem. If (text == probleem) { /say we are working on it. }ArmEagle schreef op 11 November 2002 @ 16:50:
Ah, Ken W zegt in de Announcements op het TSC Forum dat hij dr mee bezig is.
Verwijderd
Our main priority is still to correct problems with the candidates and this was a byproduct of that research. After we have corrected the candidate issue we will work on reducing the memory footprint of the client.
Die volgorde lijkt me terechtVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 00:36:
Alleen win95 fix
Met de rest zijn ze nog bezig
[...]