Toon posts:

[P4] Advies graag :)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een P4 1,8 Ghz (socket 478) draaien op een Asus P4T-E mb. Nou maakt mijn cooler nogal wat lawaai en ik word daar gek van, dus kwam ik op t geniale idee om er een andere fan in te stoppen. Nou ben ik alleen een enorme n00b op gebied van hardware, dus vraag ik jullie wat jullie aanraden als nieuwe fan. T liefste onder de 50 euro ofzow :)

Verwijderd

Waarom niet een zalman. Die zitten onder de 50 euro ... koelen goed en maken amper geluid.

Check www.zalman.co.kr en op tweakers.net pricewatch kun je prijzen van diverse winkels vergelijken.

Verwijderd

Papst. Das het stilst, ongetwijfeld. http://www.papst.de/

Verwijderd

Ik heb even op de site gekeken ... damn die dingen kun je zo inbouwen in een 747 jumb-jet :P ... op 't plaatje ogen ze erg technische en groot.

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:23
En helaas alweer een "Ik zoek een stille cooler/fan vraag"....zucht....
Goed nog 1 keer uitleggen....
Er zijn hier al honderden, zoniet duizenden topics over geweest. Deze zijn allemaal te vinden met behulp van de search http://gathering.tweakers.net/forum/find
Trefwoorden : Fan, stil, goede, koeler, P4
Lees verder even de volgende topics :
Moderatiepolicy DOC (update 7 November 2002) *lezen* en
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 11-9-02)
Hierin staat ook info over koelers e.d., maar ook over dit soort topics...
Het probleem is namelijk dat iedereen zijn eigen mening heeft over koelers en fan's...De een is wild van Papst, de ander zweert bij Delta's @ 7v....een eenduidid antwoord zal je dus helaas niet krijgen..
Check ook anders ff wat sites als tom's hardware en uiteraard www.google.com..
Dan kom je vast wel tot een evenwichtige beslissing ;)

Everytime I suffer I become a better man because of it

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:08

AcouSE

Swedish Chef

Zie post hierboven. Zelf ff zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.