There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Probeer het eens met WinOnCd, sony/hp/philips fikkers zijn een beetje gaar nl. en hebben snel problemen met je IDE controller, ik heb ook even een HP gehad en moet WinOnCd kon ik redelijk fikken.
WinOnCD kan niet omgaan met de de nieuwe kopieerbeveiligingen zoals 'Blowfish' e.d CloneCD kan dat wel. WinOnCD zuigt op dat punt vreselijk... ik kan wel branden, dat is het punt niet(met Burning Rom 5.013)maar ik wil kunnen werken met CloneCD.
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Ik heb ook een crx-140E firmware update 1.0p en die had eerst ook wat problemen met bepaalde software (waaronder clonecd en packetcd). het probleem zat em bij mij in de windows installatie. ik heb windows er opnieuw opgezet en toen werkte alles naar behoren.
Verwijderd
Zelfde drive, geen enkel probleem. Uiteraard is het altijd aan te raden met een fris systeem te beginnen. Maar in principe zou het moeten werken. Als ik inderdaad TE VEEL hardware verander dan krijg ik met allerlei dingen problemen maar die crx140e heb ik nooit moeite mee gehad. Je zou eens dat apparaat aan de computer van die vriend kunnen hangen ipv de zijne. Als het probleem er dan nog steeds is is er iets met de drive. Zo niet dan zou ik maar opnieuw gaan installeren.
Sinterklaas jij scheert altijd alle merken over een kam omdat je een hp/philips slechte ervaring hebt gehad. Sinds hp sony drives heeft heb jij vast nooit meer zo'n apparaat in je kast gehad. Het valt me vaak op dat je direct alles zit af te katten. Moet je wel toevallig ervaring hebben met de serie in kwestie.
Sinterklaas jij scheert altijd alle merken over een kam omdat je een hp/philips slechte ervaring hebt gehad. Sinds hp sony drives heeft heb jij vast nooit meer zo'n apparaat in je kast gehad. Het valt me vaak op dat je direct alles zit af te katten. Moet je wel toevallig ervaring hebben met de serie in kwestie.