• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-03 14:34

amahusu

taking over the world!

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuw msi kt3 bordje in m'n pc gezet, alles werkt perfect behalve m'n diva mp3 speler :? Als ik alle software installeer en vervolgens m'n diva aansluit op een usb poort zegt windows dat er een probleem is opgetreden tijdens het installeren van de driver voor het mass storage device |:( Terwijl windows xp dit eigenlijk automatisch zou moeten herkennen..

Dus als ik em nu aansluit dan gaat de speler aan en begint ie met afspelen van de mp3's in plaats van "usb" aan te geven op het display zodat ik m'n cf kaartje kan volgooien |:(

weet iemand toevallig hoe ik dit handmatig kan installeren?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Topicstarter
offtopic:
schop

niemand een ideetje? Want op de microsoft site staat ook niets nuttigs :'( :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:07
heb ik ook :( Na een paar keer lukt het altijd wel, maar bij mij is wel de usb plug licht kapot. :(

sensei_d.fpv channel

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03 09:25

xdc

ja heb precies hetzelfde probleem
meestal na een reboot van xp en een paar keer proberen werkt alles wel normaal.

heb trouwens geen kapotte usbplug ofzo

slimmehotspot.nl

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Topicstarter
mja, want het is erg vaag, op de pc van m'n vader werkt het wel allemaal prima, hij draait ook winxp, alleen dan op een msi k7t turbo2 |:(

Verwijderd

neh ik heb de allernieuwste VIA 4 in 1 drivers geinstalleerd toen was het probleem opgelost
ook moet je ff de nieuwe updater erop gooien; dan kan de diva overweg met usb2.0
gezien een kt3 bord alleen usb2.0 heeft is dat firmware updaten wel makkelijk :) (lees: onontkomelijk :P)
Pagina: 1