[bug/feature] Hidden skyscraperlink frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Hi :)

Ik merk de laatste tijd dat er op de plek waar normaal soms een skyscraper banner staat op de frontpage (op resoluties hoger dan 800 breed, rechts in het beige/grijze gedeelte), een soort van hidden link hangt.
Nu klik ik daar vaak om van venster te verwisselen (ik klik gewoon op een stuk loze ruimte denk ik dan), maar dan krijg ik een nieuw venstertje met de frontpage erop..

Nou is dit enorme mieren***erij, dat weet ik, maar IMO is het gewoon irritant..

Het hoeft voor mij ook niet weg ofzo.. zolang er maar een goede reden is dat het er is, in plaats gewoon *niets* als er geen banner hangt.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Daniel schreef op 10 November 2002 @ 18:59:
Het klopt, 't is nogal een ranzige oplossing maar het kan niet echt anders. De code die de skyscraper op de FP moet toveren bevat javascript en dat gaat dus fout. De skyscraper wordt nu getoond dmv een iframe maar dat levert dan weer het mooie witte vlak op als er geen skyscraper getoond wordt. Vandaar dat het opgevuld wordt met een skyscraper in de kleur van de achtergrond :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Awh stink.. Nah ja, excuus goedgekeurd :)

Ik klik er wel omheen :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wouter, dat i-frame heeft bij mij toch echt niet de kleur van de achtergrond. Ik heb in mijn instellingen staan dat de FP de kleurstellingen van de vorige FP moet gebruiken, dat i-frame heeft echter de kleur van de nieuwe FP achtergrond.
Is dit misschien ook op te lossen of is dat helemaal mieren****erij? :P

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:00

Tux

Kleur van de achtergrond :?
Ik zie toch duidelijk kleurverschil

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Het klopt, 't is nogal een ranzige oplossing maar het kan niet echt anders. De code die de skyscraper op de FP moet toveren bevat javascript en dat gaat dus fout. De skyscraper wordt nu getoond dmv een iframe maar dat levert dan weer het mooie witte vlak op als er geen skyscraper getoond wordt. Vandaar dat het opgevuld wordt met een skyscraper in de kleur van de achtergrond
Ehm je kunt toch makkelijk checken of er iets in die IFRAME is ingeladen en vervolgens het IFRAME verbergen of tonen.. Dit is echt niet moeilijk ofzo..

Download my music on SoundCloud

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

dominicbout schreef op 11 November 2002 @ 11:52:
Ehm je kunt toch makkelijk checken of er iets in die IFRAME is ingeladen en vervolgens het IFRAME verbergen of tonen.. Dit is echt niet moeilijk ofzo..

Volgens mij staat altijd iets in, namelijk de code om de banner op te halen.
ramH schreef op 11 November 2002 @ 11:46:
Wouter, dat i-frame heeft bij mij toch echt niet de kleur van de achtergrond. Ik heb in mijn instellingen staan dat de FP de kleurstellingen van de vorige FP moet gebruiken, dat i-frame heeft echter de kleur van de nieuwe FP achtergrond.
Is dit misschien ook op te lossen of is dat helemaal mieren****erij? :P
Weet niet of dat op te lossen is :+. Zal wel lastig zijn denk ik, want dan zou de server van WebAds op een of andere manier door moeten krijgen welke kleur achtergrond jij hebt ingesteld. Maar ik ben geen devver, dus wie weet is er andere oplossing voor.

Professioneel Hyves-weigeraar

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Wouter Tinus schreef op 11 November 2002 @ 12:12:

[...]

Volgens mij staat altijd iets in, namelijk de code om de banner op te halen.

[...]
Daar kun je prima op checken..

Ik neem aan dat jullie zelf de scripts hebben geschreven om een banner op te halen?

Download my music on SoundCloud

• johu
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-01-2024
waarom moet ie zo groot dan ? kan ie ook niet 1x1 pixel hebben ?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik dacht al dat het aan mijn configuratie hier lag ofzo, want ik zag daar ook geen banner. Het is inderdaad vreselijk irritant, want om een selectie op te heffen klik ik ook altijd op loze ruimte, en dus nu op die banner.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-03 11:17

Daniel

Kapitein NCC-1701
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.