Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Daniel schreef op 10 November 2002 @ 18:59:
Het klopt, 't is nogal een ranzige oplossing maar het kan niet echt anders. De code die de skyscraper op de FP moet toveren bevat javascript en dat gaat dus fout. De skyscraper wordt nu getoond dmv een iframe maar dat levert dan weer het mooie witte vlak op als er geen skyscraper getoond wordt. Vandaar dat het opgevuld wordt met een skyscraper in de kleur van de achtergrond
Professioneel Hyves-weigeraar
Wouter, dat i-frame heeft bij mij toch echt niet de kleur van de achtergrond. Ik heb in mijn instellingen staan dat de FP de kleurstellingen van de vorige FP moet gebruiken, dat i-frame heeft echter de kleur van de nieuwe FP achtergrond.
Is dit misschien ook op te lossen of is dat helemaal mieren****erij?
Kleur van de achtergrond 
Ik zie toch duidelijk kleurverschil
Ik zie toch duidelijk kleurverschil
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Ehm je kunt toch makkelijk checken of er iets in die IFRAME is ingeladen en vervolgens het IFRAME verbergen of tonen.. Dit is echt niet moeilijk ofzo..Het klopt, 't is nogal een ranzige oplossing maar het kan niet echt anders. De code die de skyscraper op de FP moet toveren bevat javascript en dat gaat dus fout. De skyscraper wordt nu getoond dmv een iframe maar dat levert dan weer het mooie witte vlak op als er geen skyscraper getoond wordt. Vandaar dat het opgevuld wordt met een skyscraper in de kleur van de achtergrond
dominicbout schreef op 11 November 2002 @ 11:52:
Ehm je kunt toch makkelijk checken of er iets in die IFRAME is ingeladen en vervolgens het IFRAME verbergen of tonen.. Dit is echt niet moeilijk ofzo..
Volgens mij staat altijd iets in, namelijk de code om de banner op te halen.
Weet niet of dat op te lossen isramH schreef op 11 November 2002 @ 11:46:
Wouter, dat i-frame heeft bij mij toch echt niet de kleur van de achtergrond. Ik heb in mijn instellingen staan dat de FP de kleurstellingen van de vorige FP moet gebruiken, dat i-frame heeft echter de kleur van de nieuwe FP achtergrond.
Professioneel Hyves-weigeraar
Daar kun je prima op checken..Wouter Tinus schreef op 11 November 2002 @ 12:12:
[...]
Volgens mij staat altijd iets in, namelijk de code om de banner op te halen.
[...]
Ik neem aan dat jullie zelf de scripts hebben geschreven om een banner op te halen?
waarom moet ie zo groot dan ? kan ie ook niet 1x1 pixel hebben ?
Ik dacht al dat het aan mijn configuratie hier lag ofzo, want ik zag daar ook geen banner. Het is inderdaad vreselijk irritant, want om een selectie op te heffen klik ik ook altijd op loze ruimte, en dus nu op die banner.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()