Toon posts:

VPN verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb een klein beetje haast met deze issue gezien ik wat dingen wil weten over VPN..

VPN ofwel virtual private networking...

Het is dus mogelijk om in te loggen, is word er gebruik gemaakt van de ander zijn ip? Waardoor mijn eigen ip niet zichtbaar is voor de ontvanger. Ik speel namelijk een game waarin een kennis niet mag spelen op het account van iemand, en anders word je gebanned. Ik wil deze jongen helpen met iets, maar gezien ze alles loggen wil ik zijn ban voorkomen...

vertraagt het de internet verbinding, dus zeg... ik verbind naar UK, waarna ik vervolgens naar USA een verbinding maak...

En is het zoals ik denk: Een tunneling.

Bedankt voor de antwoorden!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk dat dit beter in Network Troubleshooting past.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ok. is ook goed... Het is echter een onderdeel in windows... twijfelde...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 23:30:
Hallo, Ik heb een klein beetje haast met deze issue gezien ik wat dingen wil weten over VPN..

VPN ofwel virtual private networking...
tot zo ver snap ik het
Het is dus mogelijk om in te loggen, is word er gebruik gemaakt van de ander zijn ip?
hij zal de gateway gebruiken van de VPN server
Waardoor mijn eigen ip niet zichtbaar is voor de ontvanger.
Gaat het nu over het ip van jou, of van je vriend?
Ik speel namelijk een game waarin een kennis niet mag spelen op het account van iemand, en anders word je gebanned. Ik wil deze jongen helpen met iets, maar gezien ze alles loggen wil ik zijn ban voorkomen...

vertraagt het de internet verbinding, dus zeg... ik verbind naar UK, waarna ik vervolgens naar USA een verbinding maak...
Ligt aan de verbinding van client/server, als de server maar met een 28K8 verbinding aan het i-net zit, zal de performance laag zijn.
En is het zoals ik denk: Een tunneling.

Bedankt voor de antwoorden!
het is idd tunneling, maar ik mis bij deze vraag eigenlijk de vraag.

Wat wil je nu? een (blijkbare) ip ban tegen gaan?

Verwijderd

Topicstarter
Nope, ik ben niet geip banned.

Het spel laat niet toe dat je van een andere ip speelt, wel als het natuurlijk in hetzelfde land is maar hij gebruikt een UK isp....

Kortom je mag je account niet delen.. En dit willen we tegen gaan door te laten lijken dat we 1 verbinding hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is:

Is VPN voordelig om apps die met graphics werken over een tunneling als VPN te laten gaan.

Kortom, kan ik met VPN ervoor zorgen dat ik kan gamen met iemands anders IP en vervolgens dat de LAG, ofwel snelheid redelijk constant is.

Zoniet, wat zijn andere mogelijkheden?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

poe je zal wel inderdaad wel lag krijgen ......
kan die maat van je niet een niet een ander ip adres aanvragen ..?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Nope, hij woont in de UK. :)

Verwijderd

Topicstarter
NAT wat?
Pagina: 1